حجت‌الاسلام نجاری:

هستی سپاه و بسیج، ایمان و تقوای آن است/ آمادگی معنوی مقدم بر آمادگی نظامی در سپاه است

همدان- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: هستی سپاه و بسیج، ایمان وتقوای آن است و باید این مهم برنامه ریزی و اولویت بندی شده و در برنامه‌های اولویت‌دار تعمیق معنویت بسیج و سپاه باشد.
کد خبر: ۹۵۰۸۲۰۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در آئین نکوداشت علامه شهید مرتضی مطهری و هفته مبارک عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج که در سپاه انصارالحسین(ع) همدان برگزار شد، ضمن اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه (ع) در بقیع و تعزیت به دلیل این اتفاق قبیح، اظهار کرد: لازم است تبیین لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی در ادامه با تبریک هفته عقیدتی سیاسی که از 9 تا 14 اردیبهشت ماه در سپاه نامگذاری شده است، گفت: استاد مطهری فیلسوف و شخصیت برجسته‌ای بود که در سال‌های ابتدایی انقلاب به شدت در راستای رفع شبهات در مقابل جریانات فکری منحرف با جهاد تبیین بسیاری از شبهات جوانان را پاسخ داد و با تالیف کتب بسیار ارزشمند انقلابی بزرگی را رقم زدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ضمن توجه دادن پاسداران به امر معنویت و توجه به این امر مهم گفت: در مجموعه سپاه آمادگی معنوی مقدم بر آمادگی نظامی است و پاسدار معتقد و معنوی می‌تواند مباحث نظامی را آموزش ببیند اما اگر این موضوع معکوس باشد دچار مشکلات مبنایی خواهد شد.

وی با تاکید بر موضوع معنویت در سپاه خاطرنشان کرد: هستی سپاه و بسیج، ایمان وتقوای آن است و باید این مهم برنامه ریزی و اولویت بندی شده و در برنامه‌های اولویت‌دار تعمیق معنویت بسیج و سپاه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار