خبرهای داغ:
گردان دوم فاتحین لشکر14امام حسین(علیه السلام):

همایش خانوادگی به مناسبت هفته بهداشت و سلامت

به مناسبت هفته بهداشت و سلامت همایش خانوادگی همراه با تکریم همسران با حضور خانواده کلیه پایوران و بسیجیان گردان دوم فاتحین لشکر14امام حسین(علیه السلام) در محل خود گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۸۲۸۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت هفته بهداشت و سلامت همایش خانوادگی همراه با تکریم همسران با حضور خانواده کلیه پایوران و بسیجیان گردان دوم فاتحین لشکر14امام حسین(علیه السلام) در محل خود گردان برگزار گردید.

گردان دوم فاتحین لشکر14امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: در راستای تکریم مقام شامخ خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به مناسبت گرامی ‌داشت اعیاد فرخنده ماه شوال، گردهمایی صمیمانه رزمندگان، بسیجیان و خانواده‌هایشان در محل خود گردان فاتحین برگزار نمود.

این فرمانده در مراسم تکریم خانواده های محترم پایوران و بسیجیان اظهار کرد: تکریم خانواده های کارکنان از اولویت های سپاه است و این گردان همواره به این امر مهم پرداخته است.

وی در پایان گفت: ارتقای معنویت،بصیرت دینی،روحیه جهادی،انقلابی و ولایت مداری پاسداران و خانواده ها باید در راس برنامه ها باشد، چرا که بسیجیان سربازان امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) وپشتوانه اسلام و این انقلاب هستند.

گفتنی است در پایان مراسم نیز از کارکنان پیشکسوت که در سال های گذشته بازنشسته شده اند تقدیر وتشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها