اجرای 100 برنامه همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی در چالدران

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران گفت: 100 برنامه همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی به مناسبت بزرگداشت مقام استاد مطهری در چالدران با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۸۳۰۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد قنبری‌بارونی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران، امروز 10 اردیبهشت در نشست خبری، گفت: به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج همچنین درراستای بزرگداشت مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری 100 برنامه تدارک دیده شده که از این تعداد ۲۳ برنامه شاخص در این هفته در سطح سپاه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این ایام فرصت مغتنمی برای قدردانی از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی است، چراکه درراستای هدایت فکری و بصیرت‌افزایی نقش بسیار زیادی را ایفا می‌کنند، افزود: مهمترین راهبردهای نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و بسیج ارتقای بنیه اعتقادی و بصیرتی آحاد پاسداران، بسیجیان و در مجموع اقشار مختلف مردم می‌باشد، که برنامه‌های این هفته نیز با همین اهداف تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام قنبری‌بارونی با بیان اینکه معرفت دینی یکی از مباحث حائزاهمیت است، خاطرنشان کرد: قدرت سپاه به تسلیحات و امکانات نظامی نیست، بلکه قدرت و اساس سپاه معنویت است، که حفظ این امر مهم بر عهده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوده و با اجرای برنامه‌های متنوع عقیدتی و سیاسی دراین راستا تلاش می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران یادآور شد: برپایی نشست‌های بصیرتی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، دیدار با امام جمعه و خانواده شهدای روحانی و معلم، نواختن زنگ سپاس معلم، همایش یاد مطهر، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری، تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی، تجلیل از مربیان برتر جهادی، برگزاری حلقه‌های صالحین با محوریت بزرگداشت مقام معلم و ... از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه چالدران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار