امام‌جمعه موقت یزد:

سلبریتی‌های ساکت در حادثه سبزوار، حامی جنایت هستند

امام‌جمعه موقت یزد با اشاره به اظهارنظر برخی سلبریتی‌ها در زمینه‌هایی که تخصصی در آن ندارند، گفت: سلبریتی‌هایی که در مورد جنایت سبزوار سکوت پیشه کردند، حامیان این‌گونه جنایت‌ها هست.
کد خبر: ۹۵۰۹۵۹۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی با اشاره به جنایت رخ‌داده در سبزوار اظهار کرد: چند نفر از اراذل‌واوباش نیت داشتند تا برای بانوان مزاحمت ایجاد کنند؛ درحالی‌که آن بانوان هیچ پناه گاهی نداشتند، جوان مسلمان با غیرت احساس مسئولیت کرده و به حمایت از این بانوان بدون پشتیبان برمی‌آید که درنهایت این اراذل‌واوباش به‌طرف او حمله‌ور شده و شهادت وی را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه از افتخارات جوانان اسلامی است که همواره به حمایت از مظلومان برخاسته‌اند، ادامه داد: در روایات و دین اسلام آمده است که اگر مظلومی را درجایی دیدید به یاری او بشتابید.

محمدی افزود: در حدیثی از پیامبر اکرم (ص) آمده است که اگر کسی صدای مظلومی را بشنود که از مسلمانان کمک می‌طلبد، ولی به یاری‌اش نرود، او مسلمان نیست؛ ممکن است مظلوم مورد تعرض و خطر جانی یا مالی و یا شاید مهم‌تر از همه ناموسی قرار گیرد که درهرحال بر عهده مسلمان است که به یاری او بشتابد.

هنوز افراد با غیرت در جامعه فراوان هستند

وی عنوان کرد: قبلاً در کشور‌های اروپایی و آمریکایی شنیده بودیم که افراد یا در حالت عادی یا غیرعادی و در حالت مستی در خیابان و اماکن عمومی بانوان و افراد ضعیف را مورد تعرض قرار می‌دهند و هیچ‌کس از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند؛ اما متأسفانه این موارد را گاهی در گوشه و کنار کشور خودمان شاهد هستیم؛ باید بدانیم که در مواقع این‌چنینی دستور عقل، منطق، شرع و اخلاق است که انسان به یاری این پناه‌جویان که دادخواهی می‌کنند، برخیزد.

امام‌جمعه موقت یزد با بیان اینکه شهید حمیدرضا الداغی، این جوانان غیرتمند درست‌ترین واکنش را خود نشان داد، افزود: شهید الداغی با دفاع از ناموس نشان داد که هنوز افراد با غیرت در جامعه فراوان هستند.

سرانجام ترویج بی حجابی در جامعه

وی با یادآوری اینکه اراذل‌واوباش شهوت‌ران در گوشه و کنار دیده می‌شوند، ادامه داد: خانم‌ها و خانواده‌ها بدانند که سرانجام این بی‌حجابی و کشف حجابی که گاهی دیده می‌شود، به همین‌جا ختم خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن در رخداد‌ها و اغتشاشاتی که سال گذشته اتفاق افتاد، تلاش کرد تا جامعه را از عقلانیت و دین فاصله دهد، تصریح کرد: آن‌ها در اغتشاشات با اقداماتی که انجام می‌دهند تلاش می‌کنند تا غیرت و منطق را از مردان و زنان جامعه بگیرند؛ خدا را شاکریم که مردم بصیر ایران می‌دانند که چه دشمنان غداری در کمین ایران نشسته‌اند و این هدف شوم را در سر دارند که جامعه را به نا کجا آباد برسانند؛ جنایت سبزوار در راستای اغتشاشات سال گذشته بود.

مردم سلبریتی‌ها را بیشتر بشناسند

محمدی با اشاره به اینکه سلبریتی‌هایی هستند که در همه زمینه‌ها خود را متخصص دانسته و اظهارنظر می‌کنند، گفت: لازم است مردم سلبریتی‌ها را بیشتر بشناسند؛ سلبریتی‌هایی که در مورد جنایت سبزوار سکوت پیشه کردند، حامیان این‌گونه جنایت‌ها هستند.

وی ادامه داد: طبیعتاً این موارد و این‌گونه جنایات ازنظر آن‌ها چیزی بدی نیست که بخواهند از آن دفاع کنند؛ خوب است که مردم سلبریتی‌ها را رصد کرده و با بصیرتی که دارند سلبریتی حامی یا دشمن مردم را بشناسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار