به همت بسیجیان

یادواره یک شهید فرهنگی در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری یادواره شهید اسماعیل جمال همزمان با هفته معلم در منزل مادر این شهید خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۶۶۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته معلم و در جهت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و معلم، یادواره شهدای خانگی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه فرهنگی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستا گرامیداشت یاد و خاطره معلم بزرگ شهید مطهری و معلمان شهید، یادوراه شهدای خانگی شهید اسماعیل جمال با حضور نمازگزاران، اهالی محله کلان، متربیان و مربیان حلقات صالحین پایگاه در منزل مادر این شهید برگزار شد.

او افزود: فضاسازی این یادواره به همت بسیجیان پایگاه انجام و این برنامه با سخنرانی اسماعیل جمال راوی دوران دفاع مقدس و پخش کلیپ از حضور این شهید در جبهه های نبرد حق و باطل همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: همچنین در این هفته فعالیت ورزشی فوتبال دستی و تعمیر کمد های پایگاه توسط گروه جهادی شهید احسانی انجام شد.

امامی با اشاره به سخن پیامبر اسلام (ص) ادامه داد: رسول خدا فرمودند: فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان، دوستى خاندانش و قرائت قرآن. در این راستا محفل انس با قرآن کریم با استقبال پرشور نوجوانان و جوانان بسیجی برگزار شد.

او یادآور شد: همچنین حجت الاسلام و المسلمین مسعود موسویان مسئول تعلیم و تربیت ناحیه با بسیجیان پایگاه همراه با سبوحی مسوول تعلیم تربیت حوزه امام موسی بن جعفر (ع) از پایگاه بازدید و با بسیجیان گفتگو کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در خاتمه گفت: جذب دو نفر از بسیجیان جدید در پایگاه به همت مسوول نیروی انسانی از دیگر برنامه های اجرایی در پایگاه بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار