خبرهای داغ:
حجت الاسلام گودرزی تله جردی:

آرامش انسان در پرتو عقیده و باور راسخ است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبوداهنگ گفت: آرامش انسان در پرتو عقیده و باور راسخ است و همین باور راسخ مشکلات زندگی انسان‌ها را آسان می‌کند.
کد خبر: ۹۵۱۰۵۱۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علیرضا گودرزی تله جردی با حضور در مدرسه راهیان کوثر شهرستان کبودراهنگ ضمن تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار کرد: رسالت تمام انبیاء اصلاح عقیده نادرست بود و هیچ پیغمبری وجود ندارد که به اعتقاد و توحید نپرداخته باشد.

وی افزود: آرامش انسان در پرتو عقیده و باور راسخ است و همین باور راسخ مشکلات زندگی انسان‌ها را آسان می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه سختی‌های زندگی با باور و عقیده درست آسان می‌شود، گفت: عقیده درست ناامیدی را تبدیل به امید می‌کند، بنابراین مبنای امورات همین درست کردن عقیده برای رسیدن به آسانی است.

وی ادامه داد: عقیده معیار سنجش عمل است و رفتار شایسته محصول عقیده درست است و انسان با عقیده درست عملکرد صحیحی خواهد داشت.

گودرزی تله جردی با بیان اینکه عدم انجام گناه به دلیل باور و عقیده درست است، تصریح کرد: حضرت امیر المومنین(ع) باور داشت که خودرن مال یتیم، سوزاندن در آتش جهنم است و یقین و باور دارد نتیحه گناه را می‌بیند چون می‌داند چه آثار منفی دارد بنابراین عقیده هرچه راسخ‌تر باشد عمل زیباتر است.

وی با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع) ادامه داد: فلسفه جهاد درست کردن عقیده و آزادسازی انسان از عقاید منحرف است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبوداهنگ در پایان با اشاره به جایگاه معلم گفت: یکی از سخت‌ترین ابعاد جهاد این است که کادر آموزشی در لباس معلمی تبیین عقاید صحیح را برای فرزندان ما داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار