خبرهای داغ:
امیر سرتیپ دوم فولادی:

یادواره شهدا باید تبیین کننده قسمتی از جنگ باشد/ سربازان نماد عزت و وحدت هستند

همدان-رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه جا دارد در این استان یادواره شهدای سرباز هم گرفته شود، گفت: یادواره شهدا باید تبیین کننده قسمتی از جنگ باشد.
کد خبر: ۹۵۱۲۰۷۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی در جلسه هماهنگی دومین کنگره ۸ هزار شهید استان و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در سالن جلسات شهدای استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: شهید نزد خدا جایگاهش یکی است.

وی با بیان اینکه خوب است ما به شهدای غیرمشهور هم بپردازیم، افزود: شاید اصلی‌ترین قشری که در دفاع مقدس نقش ایفا کردند سربازان بودند که نماد عزت، وحدت و نماد ادای دین به مملکت بودند و به ندای وجدانشان اهمیت دادند که بیش از یک هزار و ۴۰۰ شهید وظیفه داریم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه جا دارد در این استان یادواره شهدای سرباز هم گرفته شود، ابراز کرد: یادواره شهدا باید تبیین کننده قسمتی از جنگ باشد؛ دشمن زمانی به ما حمله کرد که پادگان‌های ما خالی بود اگر آنها پر بودند کسی جرات نمی‌کرد به کشور ما حمله‌ور شود.

وی بیان کرد: باید پیوند ذهنی با این کنگره شهدا برقرار شود و همه شهدا را بیاوریم و هیچکس از قلم نیفتد، در این صورت شاهد دو قطبی کردن جامعه نخواهیم بود و مردم نظام را از آن خود می‌دانند.

فولادی با تأکید بر بحث تجلیل از فداکاری‌ها گفت: تشویق و تجلیل مهم‌ترین بحث از شهدا و ایثارگران و ... است؛ ما خانواده چهار شهیدی در همدان داریم به نام احمد حقگویان و یک شهید غلامرضا عابدی تهرانی که از سوم خرداد سرکشی از خانواده شهدا آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این کمیته‌های ۲۳ گانه باید تمام توان خود را به کار بگیرند تا هرچه بهتر کنگره دوم برگزار شود، خاطرنشان کرد: رسالت کنگره این است که بتواند آن جریان‌سازی و فرهنگ حاکم بودن بر مردم را در دست بگیرد و به اندازه‌ای که این کنگره جای دارد دیگر سوژه‌ها را به دست گیرد تا بتوانیم با این کنگره وحدتی در جامعه حاکم کنیم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور بیان کرد: در زمینه تولید فیلم و مستند در فضای مجازی تولید محتوا کنیم؛ این ۲۳ کمیته خودشان ورود پیدا کنند و برای کنگره از ظرفیت بسیج استفاده کنیم و به کمک بیایند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات