خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

دفاع مقدس گنجی است که باید استخراج کنیم

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دفاع مقدس گنجی است که باید استخراج کنیم، گفت: جای دارد برای این کنگره کتاب نوشته شود و فیلم ساخته شود.
کد خبر: ۹۵۱۲۰۹۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جلسه هماهنگی دومین کنگره ۸ هزار شهید استان و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در سالن جلسات شهدای استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: امسال ساعت معکوس کنگره شروع شده و مستمر جلسات برگزار می‌شود که بتوانیم این کنگره را با قدرت و قوت بیشتری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجی است که باید استخراج کنیم، افزود: جای دارد برای این کنگره کتاب نوشته شود و فیلم ساخته شود.

دبیرکل دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با بیان اینکه اقدام اول را پایگاه نوژه انجام می‌دهند، گفت: نیروی هوایی به خصوص پایگاه نوژه سهم خاصی در کنگره ملی شهدا دارد چراکه در دفاع مقدس ۱۹ شهید تقدیم کرده است.

وی گفت: ظرفیت استان برای برگزاری کنگره‌های بیشتر، بسیار بالا است؛ امروز این باور را داریم اگر کنگره دوم را انجام دهیم، می‌بینیم که کار بسیاری را باید برای ۸ هزار شهید استان انجام دهیم؛ امیدواریم در این کنگره دوم سهم و قدر نیروی هوایی را نشان دهیم.

سردار مجیدی ابراز کرد: به لحاظ ساختاری شکل کنگره به این صورت است که ستاد اجرایی ۲۳ کمیته دارد که هر کمیته کارهای خود را انجام می‌دهد؛ رئیس آن استاندار است و بالاتر از این کمیته‌ها، شورای سیاستگذاری را داریم که در سال دوبار تشکیل می‌شود و فرماندهان نیروها حضور دارند که اساس کار در آن انجام می‌شود.

 وی ادامه داد: برای کنگره دوم سعی شده از اعتبارات خود دستگاه‌ها استفاده و با پیگیری استاندار اقدامات اصلی انجام شود؛ ساخت فیلم و سریال نیازمند رعایت سلسله مراتب است که باید انجام شود، برای سرکشی از خانواده شهدا یک مدال با عکس تهیه شده که به خانواده‌های معظم شهدا اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: ساختمان این کمیته‌ها در کمیته امداد امام خمینی(ره) است که نمایندگان کمیته‌ها و ارتش در آنجا مستقر هستند و کارها را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات