خبرهای داغ:

کشف بیش از ۲۶۰۰ عدد قرص ترامادول قاچاق در شاهرود/دستگیری ۲۲ هنجارشکن

شاهرود_ فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای ادامه‌دار طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۲ معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۶۷۰ عدد قرص ترامادول قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۳۶۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

کشف بیش از ۲۶۰۰ عدد قرص ترامادول قاچاق در شاهرود/دستگیری ۲۲ هنجارشکنبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی کریمی، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، مأموران پلیس طی ۲۴ ساعت گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری ۲۲ خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر اقدام کردند.
او با اشاره به کشف مقادیری از انواع مواد مخدر در این طرح تصریح کرد: در اجرای این عملیات که با حضور پلیس‌های تخصصی صورت گرفته بود، پاتوق‌های خرده‌فروشان شناسایی و با هماهنگی قضایی و پیگیری‌های این فرماندهی به جهت تخریب مناطق جرم‌خیز در آینده نزدیک اقدام می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی و کمپ تحویل داده شدند، افزود: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت نوبه‌ای و با قدرت ادامه دارد.
کریمی، همچنین اظهار کرد: مأموران پلیس ایستگاه شهید نوری این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس که از زاهدان به یکی از شهر‌های شمالی کشور در حرکت بود مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
او افزود: مأموران در بازرسی دقیق از اتوبوس ۲ هزار و ۶۷۰ عدد قرص ترامادول که در قسمت آبسردکن و هواکش اتوبوس به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در این رابطه راننده خودرو به عنوان متهم ردیف اول پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها