شهردار ساوه:

ساوه نیازمند مراکز تفریحی و خدماتی است

شهردار ساوه با تاکید بر اینکه مردم ساوه فضای‌های جذاب و تفریحی نیاز دارند، گفت: توسعه زيرساخت‌های تفريحی، رفاهی و جاذبه‌های گوناگون در شهر موجب رونق اقتصادی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۹۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، امیر رضا یوسفیان در جلسه شورای معاونین شهرداری ساوه وظایف شهرداری را بیش از ۴۰۰ مورد عنوان کرد و گفت: این تعدد و تنوع موضوعات و وظایف باعث مشکلاتی در حوزه مدیریت شهری شده است.
وی افزود: وظیفه مدیران شهری توجه به استاندارد و کیفیت کار‌ها است؛ زیرا ما عاملیت سهامداران شهر هستیم و این وظیفه ما است که به کیفیت و استانداردسازی توجه کنیم.
شهردار ساوه با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه اجرایی و مطالعاتی اقدامات خوبی در مدیریت شهری ساوه صورت گرفته است، تصریح کرد: باید به این نکته توجه کنیم که فرصت‌های مسئولیت کوتاه و زودگذر است.
یوسفیان با اشاره به این مطلب که اقدامات کم نظیر صورت گرفته در ساوه حاصل تلاش تک تک شما نیرو‌های شهرداری بوده است، گفت: هم اینک در حوزه بازآفرینی مراحل دریافت سهمیه یک هزار تن قیر دیگر درحال انجام است و دریافت این میزان، رقم قیر‌های دریافتی ساوه به بیش از ۴ هزار تن خواهد رسید.
وی افزود: پیرو بازدید دکتر آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بازآفرینی شهری ایران و دیگر مسئولان کشوری از اقدامات انجام شده شهرداری ساوه در حوزه بازآفرینی پیشنهاداتی مطرح است تا ساوه به عنوان پایلوت کشوری در این حوزه معرفی شود.
شهردار ساوه با اشاره به کسب مقام سوم کشوری ساوه در حوزه بازآفرینی تصریح کرد: در حوزه‌های دیگر نیز مانند خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس، ۲۰ دستگاه مینی بوس، خودروی سبک و نیمه سنگین، یک دستگاه خودروی آتش نشانی مجهز به نردبان هیدرولیکی ۵۶ متری امداد و نجات، دو دستگاه خودرو‌های آتش نشانی فوماتیک و در مجموع ۱۰۰ دستگاه در حوزه مدیریت شهری ساوه اقدامات بی نظیر و کم نظیری در این دوره انجام شده است.
وی با بیان اینکه برخی تفکرات و انتقادات غیرمنصفانه در شهر ساوه باعث عقب افتادگی این شهر شده است، گفت: حاشیه‌ها در ساوه بزرگتر از متن است، چون متن تنها خدمت به مردم است و وقتی حاشیه بر متن غلبه کرد، فرصت خدمت از مردم گرفته می‌شود.
وی با بیان این مطلب که، اما ما اعتقاد داریم، قطاری که در حال حرکت است سنگ می‌خورد، افزود: امروز نیز پس از نگهداری شهر باید به سمت زیرساخت‌های شهر حرکت کنیم؛ احداث تقاطع غیر همسطح میدان آزادی، تکمیل کمربندی شرق، پارکینگ طبقاتی، ساماندهی آب‌های سطحی، تولید مسکن با مشارکت بخش خصوصی و... نیز بخشی از کار‌های زیرساختی  است.

یوسفیان با تاکید بر اینکه مردم ساوه فضای‌های جذاب و تفریحی نیاز دارند، گفت: باید این مهم با مشارکت سرمایه گذار‌ها انجام شود؛ متاسفانه نگاه بسته‌ای به سرمایه گذاری در استان مرکزی و ساوه وجود دارد.

شهردار ساوه احداث مراکز خرید مجهز به خدمات مختلف را برنامه شهرداری در ساوه مطرح کرد و گفت: بیشتر خانواده‌های ساوجی سالانه برای خرید خانوار به سایر شهر‌ها مراجعه می‌کنند و این امر موجب خروج سرمایه و پول از شهر می‌شود لذا ساخت فضا‌های جذاب و مفرح از برنامه زیرساختی و اساسی در شهر ساوه است که انشاالله با توانمندی مدیران شهرداری انتظار داریم این امر مهم نیز محقق شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار