خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت مریم(س) نهاوند خبر داد

برگزاری ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در پایگاه‌های حوزه حضرت مریم(س) نهاوند

همدان- فرمانده حوزه حضرت مریم(س) نهاوند گفت: ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر پیش بینی شده که در پایگاه‌های تابعه این حوزه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۴۵۲۵
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

زهرا عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد نام ایثارگران و جان بر کفان سپاه و بسیج را بر قامت استوار ایران اسلامی و سپهر این مرز و بوم تا همیشه تاریخ استوار کرد.

وی با بیان اینکه نسلی که حماسه آزادسازی خرمشهر را رقم زد، امتداد یافت و هر روز در لباسی و در سنگری رقم زد، روزی در ارتقای جایگاه علمی ایران در سنگر دانش رزم کرد و روزی در لباس مدافعان حرم، پاسدار امنیت و انسانیت شد.

فرمانده حوزه حضرت مریم(س) نهاوند تصریح کرد: با لطف الهی، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیم انقلاب اسلامی و وحدت و انسجام ملی از اعماق وجود معتقدیم که خرمشهرها در راه است.

وی با بیان اینکه ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر پیش بینی شده که در پایگاه‌های تابعه این حوزه برگزار می‌شود، گفت: سرکشی از خانواده شهدا به خصوص شهید شاخص سال نهاوند شهید حسین کیانی،عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، نمایشگاه کتاب و مسابقات فرهنگی از مهمترین برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار