پیام تبریک مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان به مناسبت سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان‌‌الله محمدی، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با صدور پیامی سالروز حماسه‌ی آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۳۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان‌‌الله محمدی، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با صدور پیامی سالروز حماسه‌ی آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَيَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ
بلکه ما حق را بر سر باطل می‌کوبیم تا آن را هلاک سازد؛ و این گونه، باطل محو و نابود می‌شود.(انبیا آیه ۱۸)

«خرمشهر» شهر لاله‌های سرخ، شهر شهادت و حماسه است؛ دیار سروقامتانی که با دستان خالی اما اراده و ایمانی ستودنی ایستادند، مدافع سرزمین شدند و با پایداری نوای فتح‌شان را در جهان طنین انداز نمودند.

آن روزها که دشمن متجاوز بر طبل واهی پیروزی می‌کوبید و خیال تصرف خوزستان را در سر می‌پرورانید، مردان و زنانی از ایران و خرمشهر از جان گذشتند، رخت شهادت پوشیدند، خون دلها خوردند اما حماسه‌ها آفریدند و سرانجام با مدد الهی و ایثار و جانفشانی رزمندگان غیور در عملیات «بیت‌المقدس»، خرمشهر را بازپس گرفتند، بعثی‌ها را به عقب راندند و جشن پیروزی و غرور ملی برپا ساختند.

سوم خردادماه روز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی و روز امیدواری و تحقق وعده الهی است که حق بر باطل پیروز می‌شود. شهیدان حماسه خرمشهر «زنده ابدی‌اند» و خونشان تا همیشه در این سرزمین می‌جوشد و حقانیت‌ و استقامتشان، دشمنان را می‌هراساند. به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «روز سوم خرداد از روزهایی است که در تاریخ کشور ما و در تاریخ انقلاب اسلامی عزیز ایران این روز می‌درخشد.»

اینجانب سالروز آزادسازی خرمشهر را به ملت مومن، سربلند و غیور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و به روح همه شهدای معزز به ویژه شهدای این حماسه خونین سلام و درود می‌فرستم. به یقین ملت شریف ایران در سایه عنایت امام زمان (عج) و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به برکت خون شهیدان و از جان‌گذشتگی ایثارگران، مقتدرانه مسیر پیشرفت را می‌پیماید و همواره سرافراز و پیروز در منطقه و جهان حضوری باشکوه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان‌‌الله محمدی
مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان
۱۴۰۲/۳/۳

ارسال نظرات