صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در خوی برگزار شد

به مناسبت سالروز مقاومت، ایثار و پیروزی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۷۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه، جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی، انتظامی، و روسای ادارات و بسیجیان، رزمندگان، آزادگان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا در محل میدان صبحگاه پادگان شهید شرفخانلو برگزار شد و حاضران ضمن تجدید پیمان با آرمان های شهداء به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علائی فرمانده سپاه خوی آزادسازی خرمشهر را به عنوان یک نقطه عطف مهم در تاریخ دفاع مقدس دانست، افزود: پس از ۵۷۸ روز اشغال در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ در پی عملیات غرور آفرین بیت المقدس وعده خداوند متعال محقق شد.

وی اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر تاریخ پرافتخار و بلند مقاومت ملتی را روایت می کند که بی منت و بی ادعا، با روحیه جهادی و شهادت طلبی تا پای جان در میدان نبرد جنگید تا امنیت، آرامش و پیروزی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد و بار دیگر با شهدای بزرگوار عهد و پیمان می بندیم همچنان که آنها برای حفظ اسلام و قرآن جان دادند ماهم جهت تقویت قدرت اسلام و قرآن باحضور خود در صحنه انتخابات بار دیگر پیروزی دیگری را برای اسلام و میهن عزیزمان در سال 1402 رقم خواهیم زد.

حجت الاسلام حجت قاسمخانی امام جمعه شهرستان خوی هم در این آیین اظهار داشت: شهیدان والامقام نماد استقامت، پایداری و اقتدار ملت و کشور ایران هستند و همه تلاش دشمنان برای حذف نام شهداست و تلاش ما برای حفظ یاد و نام شهیدان در فرهنگ مردم این جامعه است.

این مراسم با رژه موتوری بسیجیان از محل ستاد سپاه شهرستان خوی به سمت میدان فهمیده، تقاطع مصلی، میدان مرکزی امام خمینی(ره) و قرائت فاتحه با آرمان های امام(ره) و شهدا خاتمه یافت

ارسال نظرات