سوم خرداد یادآور حماسه آفرینی بی بدیل شهداست

جانشین سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: سوم خرداد یادآور حماسه آفرینی بی بدیل شهداست.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۹۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

به گزارش بسیج از آذربایجان‌غربی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر امروز سوم خرداد با حضور جمع کثیری از بسیجیان گردان های بیت المقدس، گردان های کوثر در محل ستاد سپاه شاهین دژ برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی ضمن سخنانی با تبریک فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: شهدا با نثار جان و خون‌شان این مملکت را حفظ کردند و وظیفه ما در حال حاضر ادامه راه شهدا با تکیه بر ولایت فقیه است؛ چون همان طور که شهدا پشتیبان ولایت فقیه و امام (ره) بودند؛ امروز نیز وظیفه ما این است که با تحمل سختی ها، پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم.

وی با اشاره به تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با استکبار جهانی، تاکید کرد که مبارزه بین حق و باطل تمام شدنی نیست.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با تشریح «جایگاه جنگ شناختی در جنگ ترکیبی» گفت: جنگ شناختی در واقع نوعی جنگ برای کنترل و تغییر نحوه واکنش افراد نسبت به اطلاعات دریافتی است و هدف آن فروپاشی دشمن از درون و تحمیل اراده سیاسی بدون اقدام سخت است که یکی از اهداف آن تأثیرگذاری بر تصمیمات دشمن به‌صورت نامحسوس و غیرقابل ردیابی، از طریق دستکاری باور‌ها و بازنمود‌های ذهنی حریف و ایجاد ابهام و عدم قطعیت ذهنی است.

سردار رحیمی افزود: باید آمادگی خود را برای هجوم در جنگ رسانه‌ای و شناختی دو چندان کنیم و از حالت دفاع در این جنگ خارج و وارد فاز تهاجمی شویم.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن روش‌های جدیدی را برای پیاده‌سازی توطئه‌های خود به کار بسته است، اذعان داشت: جنگ‌های شناختی، حرکتی است که امروزه دشمن در ایران اسلامی و برخی دیگر از کشورها پیاده‌سازی کرده‌اند و ما باید نسبت به آن مراقبت داشته باشیم

ارسال نظرات