جایگاه سربازان رفیع، مؤثر و ارزشمند است

فرمانده سپاه خوی گفت: جایگاه سربازان رفیع، مؤثر و ارزشمند است.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۹۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، به منظور همدلی و صمیمیت بین فرماندهان و نیروهای وظیفه، نشست صمیمی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد باقر علایی فرمانده سپاه خوی و حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با سربازان در حسینیه امام خمینی (ره) این سپاه برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی در این نشست صمیمی جایگاه سربازان را رفیع، مؤثر و ارزشمند دانست و اظهار داشت: سربازان عزیز باید قدر جوانی خود را بدانید و سبک زندگیتان را چه در بُعد گفتاری، رفتاری و عملی شبیه و نزدیک به اهل بیت عصمت و طهارت بگردانید.

وی در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سربازان وظیفه، حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب را مهمترین وظیفه سپاه دانست و افزود: سربازان وظیفه نیز با انجام خوب وظیفه و مأموریت محوله خود می توانند سهم به سزایی در این مأموریت خطیر داشته باشند.

وی با اشاره به هوشیاری کادر وظیفه حین انجام خدمت تصریح کرد: دشمنان همیشه آماده در کمین نشسته اند، تا از غفلت ما ضربه ای به پیکره ی نظام وارد کنند، پس به همین دلیل همیشه باید رعایت مسائل امنیتی سرلوحه انجام وظیفه باشد

حجت الاسلام خیراله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی هم اظهار داشت: نظام اسلامی یکی از پایه‌های ثبات در منطقه و حتی جهان است و این موضوع مرهون زحمات رزمندگان اسلام است که سربازان وظیفه هم دوشادوش پاسداران در این حماسه بزرگ نقش آفرینی کردند. سربازی فرصتی طلایی است که باید از آن برای خدمت به نظام مقدس اسلامی و خودسازی استفاده شود

ارسال نظرات