خبرهای داغ:
همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مسکن از مهمترین معضلات برای مردم است که دولت باید شرایطی را فراهم کند که این مشکل هر چه سریع‌تر رفع شود.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۸۲
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در نشست هم اندیشی استاندار و نماینده ولی فقیه در استان همدان با ائمه جمعه و مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه این مسئله مهم است که جلسات باید خروجی داشته باشد، اظهار کرد: بیان مسائل و مشکلات در جلسه مهمتر است و خروجی جلسات به عملیاتی شدن مباحث مطرح شده در جلسات برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه از مسئولین و مدیرانی که در این نشست حضور داشتند می‌خواهیم که حرفشان را روشن و سریع و شفاف بازگو کنند، گفت: جلساتی که برگزار می‌شود یقیناً هیچ‌گونه ضرری به دنبال ندارند و هر نشستی خروجی قابل قبولی خواهد داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فضای جلسات  باید به سمت و سوی خوبی پیش برود و مشکلات برطرف شوند، و صرف وجود مدیران کنار هم باعث می‌شود مشکلاتی که وجود دارند با هم اندیشی در راستای برطرف شدن آن اقداماتی انجام شود.

وی با اشاره به کاهش جمعیت در استان تاکید کرد: در آمارگیری‌های قبلی اشتباهاتی پیش آمد، کمبود جمعیت در استان باید اصلاح شود.

حاجی‌بابایی افزود: مشکلات مسکن از مهمترین معضلات برای مردم است که دولت باید شرایطی را فراهم کند که این مشکل هر چه سریع‌تر رفع شود.

* موضوع بیکاری یک مشکل عمده برای استان است

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بیان کرد: موضوع بیکاری یک مشکل عمده برای استان است که در تویسرکان به دلیل مهاجرت مردم جدی‌تر است.

محمد مهدی مفتح گفت: نرخ تولد مثبت است اما رشد جمعیتی نداریم باکه کاهش هم داریم که به دلیل همین مهاجرت‌ها است که مشکلات بزرگی را هم به وجود خواهد آورد که پسران جوان ما مهاجرت می‌کنند و ‌فرصت ازدواج هم برای دختران کم می‌شود.

وی افزود : در حوزه مشاغل صنعتی استان همدان را با اراک، ساوه و قزوین مقایسه می‌کنیم که پیشرفتی نداشته‌ایم اما شرایط یکسان بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات