خبرهای داغ:

صعود بسیجیان آذربایجان غربی به قله دالامپر

مدیر ورزش بسیج تربیت‌بدنی سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری آیین کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت هفته ایثار، مقاومت و پیروزی با حضور بسیجیان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۱۶۶
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حسن ایمان‌فر مدیر ورزش بسیج تربیت‌بدنی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی، امروز 6 خرداد در نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین که در ارومیه برگزار شد، گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و بزرگداشت هفته ایثار، مقاومت و پیروزی، آیین کوهنوردی در سطح استان برگزار شد.

وی ادامه داد: روز جمعه پنجم خرداد ماه، 130 تیم کوهنوردی در 19 شهرستان توابع آذربایجان غربی در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج راس ساعت ۷ صبح به صورت همزمان اقدام به کوهپیمایی در ارتفاعات واقع در شهرستان‌های خود کردند.

ایمان‌فر افزود: تیم تخصصی کوهنوردی بسیج سپاه شهدای استان روز جمعه ۵ خرداد ماه در مراسمی با بدرقه مسئولین تربیت‌بدنی برای فتح قله دالامپر راس ساعت ۴ صبح حرکت کردند؛ قله دالامپر۳ هزار و 466 متر ارتفاع دارد و در مرز ایران و ترکیه واقع شده است.

وی هدف از برگزاری این همایش را زنده نگه داشتن یاد شهدا به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر اعلام کرد، گفت: از هر فرصتی برای بصیرت‌افزایی باید استفاده شود.

این مسئول افزود: این قبیل رویدادها یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای تقویت مهارت‌های فردی و ارتقای بنیه جسمانی است، چراکه یک فرد انقلابی باید برای ایستادن مقابل دشمنان نظام و انقلاب از نظر فکری و جسمی آماده باشد..

ارسال نظرات
آخرین اخبار