خبرهای داغ:
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به نگاه کاملاً فراملی و فرا منطقه‌ای امام راحل به جهان اسلام،گفت:امام خمینی (ره) معادلات منطقه‌ای و جهان را به نفع امت اسلام تغییر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۸۹
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

نگاه کاملاً فراملی و فرا منطقه‌ای امام راحل  به جهان اسلام /امام خمینی (ره) معادلات منطقه‌ای و جهان را به نفع امت اسلام تغییر داد

حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرگزاری بسیج در بیان ابعاد تحول نوین امام راحل در جهان، اظهار کرد: امام راحل نگاه کاملاً فراملی و فرا منطقه‌ای به جهان اسلام داشتند.

نهضت انقلاب اسلامی از خرداد ۴۲، مسائل جهان اسلام را در مدار توجه قرار داد

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه امام راحل قدرت بالایی در رصد رخدادها و حوادث آینده داشتند، گفت: نهضت انقلاب اسلامی از خرداد ۴۲ مسائل جهان اسلام را در مدار توجه قرار داد.

هانی زاده تأکید کرد: امام خمینی (ره) مسائل فلسطین و تجاوز جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی تا قبل از آغاز جریان نهضت انقلاب اسلامی تا قبل از سال ۱۳۴۲ در حاشیه قرار داشت، ولی امام راحل در جریان مبارزه با رژیم پهلوی، مظلومیت فلسطین را در اولویت مبارزات سیاسی خود قرار دادند.

حرکت انقلابی امام راحل در جهان اسلام با ثبت ماندگار روز قدس در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین نهادینه شد

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه فضای توجه به امت اسلام در بستر انقلاب اسلامی احیا شد، گفت: حرکت انقلابی امام راحل در جهان اسلام با ثبت تاریخی و ماندگار روز جهانی قدس در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین و رونمایی از جنایات رژیم صهیونیستی، نهادینه شد و امام راحل بستر همبستگی و وحدت امت اسلام را فراهم کرد.

هانی زاده با بیان اینکه امام خمینی (ره) معادلات منطقه‌ای و جهان را به نفع امت اسلام تغییر داد، بر نقش مهم و محوری انقلاب اسلامی بر شکسته شدن هژمونی آمریکای جنایت‌کار تأکید و تصریح کرد: امام راحل با نهضت انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی را دچار فروپاشی تدریجی کرد.

کارشناس مسائل غرب آسیاگفت:  به برکت انقلاب اسلامی و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری، رژیم صهیونیستی دچار انزوای داخلی و شکاف حزبی از درون شده است.

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها