خبرهای داغ:

یادواره شهدای امنیت پایدار در سلماس برگزار شد

یادواره شهدای امنیت پایدار با حضور جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۷۶
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، طالب رحیمی، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ، امروز 8 خرداد در یادواره شهدای امنیت پایدار و شهید شاخص سال ۱۴۰۲ آذربایجان غربی که در مصلی امام خمینی(ره) سلماس برگزار شد، گفت: دشمنان نظام اسلامی همه امکانات خود را پای کار آورده‌اند، تا مسیر رشد، توسعه و پیشرفت کشورمان را تا جایی که می‌توانند مسدود کنند.

وی ضمن اشاره به فرا رسیدن شانزدهمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج علیرضا طالعی و همرزمانش، بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره این قهرمانان ملی تاکید کرد، گفت: امروزه مطالعه سیره شهدا برای همه لازم است.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، در اسلام آمریکایی دیانت جدای از سیاست تعریف می‌شود، گفت: در اسلام ناب دیانت و سیاست دو روی یک سکه بوده و هرگز از همدیگر جدا نیستند.

رحیمی اضافه کرد: از طرف دیگر مبارزه و مقابله با مستکبران و دفاع از ستم‌دیدگان از جمله مواردی است، که توسط اولیای الهی بارها نسبت به آن توصیه اکید شده است، پس نباید از این مبحث غفلت کنیم..

 وی گفت: با تحقیق در سیره زندگی شهیدان می‌توانیم دریابیم، ایشان قبل از شهادت معنویت را در وجود خود تقویت کرده بودند و ضمن تلاش درراستای انجام صحیح وظایف محوله، پاداش الهی همچون مقام بسیار بالای شهادت را کسب کردند.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: سرداران شهید حاج علیرضا طالعی و قربانعلی ابراهیمی و بسیجی شهید محمد شکری در چنین روزی همراه با تعدادی از همرزمان غیور خود در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کردند و در راه امنیت منطقه تا پای جان ایستادند تا امروز بتوانیم با قدرت و صلابت در مسیر پیشرفت و بالندگی انقلاب قدم برداریم.

ارسال نظرات