خبرهای داغ:

بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ از طرح های اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه شاهین دژ به همراه مسئول بسیج سازندگی از عرصه برداشت گل محمدی که از محل تسهیلات بسیج سازندگی استفاده کرده بود، بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۷۴۴۲
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه طرح های اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی اجرا می شود افزود: هدف از اجرای این طرح ها، توسعه اقتصادی و کمک به معیشت مردم در قالب کارگاه های کوچک خانگی و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع جهت ایجاد اشتغال برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر در سطح منطقه به‌ ویژه روستاها و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و هم‌چنین حمایت از کسب و کارهای خانگی در روستاها و اشتغالزایی برای جوانان است.

یوسفی عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که پیش از این برای کارآفرینان وجود داشت وام‌ها و تسهیلات با سود زیاد بود که شرایط بازپرداخت را برای آن‌ها دشوار می‌کرد و بسیج سازندگی با تلاش‌هایی که داشت توانست وام و تسهیلات با سود ۴ درصد را فراهم کند تا کارآفرینان بتوانند به‌راحتی شغل خود را گسترش داده و به درآمد پایدار برسند.

گفتنی است خانم"ماه زر  فرزین" چند سالی است که به کشت گل محمدی در روستای آغچلوی شاهین دژ روی آورده است، به گونه‌ای که حدود ‌۷ هزار متر از زمین های روستا را به کشت گل محمدی اختصاص داده است.

خانم " فرزین" بسیجی کارآفرین در عرصه اقتصاد مقاومتی است که با احداث مزرعه گل محمدی و کشت آن توانسته برای خود و خانواده و ۸ نفر دیگر بصورت مستقیم شغل ایجاد کند

ارسال نظرات