خبرهای داغ:
سردار ابنوش گفت : 

مدیر جهادی تمام وجودش برای نظام سرمایه است

  سردار سالار آبنوش گفت : مدیر جهادی نسبت به ولی امر مطیع محض است و برای نظام هزینه ندارند و تمام وجودش برای نظام سرمایه است
کد خبر: ۹۵۱۸۰۴۳
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سالار آبنوش در نشست روشنگری مداحان اهل بیت علیهم السلام شهرستان آبیک به مناسبت ارتحال امام راحل که در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی رحمة الله علیه الگویی صحیح از مدیریت جهادی را به صورت عملی و در رفتار کردار و اعمال برای ما معرفی کرد. اولین خصوصیت امام که در قالب مدیر جهادی معرفی کرد این بود که جهاد یعنی جنگ و نبرد و در جهاد، تعارف و خواهش می کنم معنا ندارد.

وی با بیان اینکه مدیر جهادی دشمن را باور کرده افزود: مدیر جهادی شب و روز نمی شناسد و تعطیلات برایش معنا ندارد و تمام عمرش را وقف نظام و خدمت گذاری به مردم می کند که طبق فرمایش مقام معظم رهبری، با کار شبانه روزی مشکلات حل می‌شود.

 مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مدیر جهادی نسبت به ولی امر مطیع محض است و برای نظام هزینه ندارند و تمام وجودش برای نظام سرمایه است. به عنوان نمونه می‌توان به سردار دلها و سردار همدانی اشاره کرد که هزینه ای برای نظام نداشتند و فدایی نظام بودند.

 آبنوش اضافه کرد: کسانی که سر مردم کلاه می گذارند باید بدانند که مدیر جهادی نیستند و به ناحق بر پست مسئولیتی قرار گرفته اند این در حالی است که مدیر جهادی به معنای واقعی کلمه، باید انقلابی باشد و زمانی که پست را از وی بگیرند احساس ناراحتی نکند.

وی با طرح این سوال که آیا همه چالش ها مربوط به تورم است، خاطر نشان کرد: در دنیا و کشورهای مختلف صدها چالش از جمله تورم وجود دارد که تورم در کشور ما شکننده تر است که با مدیریت جهادی برای حل مشکلات باید گام برداریم.

این مقام نظامی با اشاره به حضور نوجوانان و جوانان در اغتشاشات سال گذشته و وقوع اتفاقات مختلف بیان کرد: عده‌ای از جوانان و نوجوانان در یک غبار غلیظ جهل و شبهه ای گیر افتاده بودند که به دلیل عدم تبیین و بیان واقعیت ها و حقیقت ها از سوی ما مسئولان بوده که این مسائل رقم بخورد.

مشاور رئیس سازمان بسیج وی افزود: کوتاهی ما مسئولان در اجرای دستورات ولی امر مسلمین سبب شده که ایشان جهاد تبیین را واجب عینی، فوری، قطعی و لازم ذکر کنند این در حالی بود که طی 1200 سال هیچ یک از مراجع و علما نسبت به واجب عینی بودن جهاد تاکید نکرده اند بنابراین جهاد تبیین که به عنوان جهاد واجب عینی از سوی رهبر فرزانه انقلاب مطرح شده، موضوع بسیار حاد و حیاتی است که باید برای تحقق آن کوشا باشیم.

آبنوش در پایان تصریح کرد: همه قشرهای مختلف جامعه اعم از معلم، استاد، روحانی، پاسدار و فرماندهان وظیفه دارند که به زیر مجموعه خود جهاد تبیین را تشریح کنند تا جوانان از جهل و شهبه نجات پیدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها