خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه امیدآفرینی تضمین کننده آینده روشن کشور است،گفت: همین امیدآفرینی و نگاه به آینده بود که شاخ آمریکا در منطقه را شکست و او را فراری داد؛ امیدآفرینی عامل تحول است و همه باید در مسیر ایجاد امید تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۵۱۸۷۶۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

به گزارش ، سردار مجتبی فداء در نشست اردوهای راهیان پیشرفت بسیج دانشجویی، اظهار کرد: ۹ هزار دانشجو از سال ۱۴۰۰ تا به امروز در اردوهای راهیان پیشرفت شرکت کرده و از این طرح خوب بهره برده‌اند و باید تلاش کنیم در کنار وحدت، انسجام و پشتکار این تعداد را بیشتر کنیم تا شاهد تأثیرگذاری و اثربخشی بیشتر این بازدیدهای میدانی باشیم.

وی تصریح کرد: شرکت نخبگان، استادان، روحانیون، پزشکان موفق و دیگر اقشار نخبه و خاص در این اردوها بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است؛ در کنار این موضوع باید به آموزش و پرورش و دانش آموزان توجه کرد و آن‌ها را به میدان آورد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: همه نیازها در عرصه دانش، علم و توسعه باید از دوره کودکی و دبستان تا دانشگاه، با هم برنامه‌ریزی و دیده شود تا ثمربخش باشد. با این اقدام است که امیدآفرینی و تبیین درست اتفاق می‌افتد و نقش افراد برای دفاع از دستاوردها را مشخص می‌کند.

سردار فدا از همه فعالان و مشارکت کنندگان در اردوهای راهیان پیشرفت بویژه مراکز صنعتی، دانشگاهی و دانش‌بنیان خواست، برای طرح‌ها و برنامه‌هایشان پیوست رسانه‌ای و فرهنگی داشته باشند و برای مشارکت همگانی ساختار تعریف کنند.

وی با تاکید بر اینکه امیدآفرینی تضمین کننده آینده روشن کشور است، افزود: همین امیدآفرینی و نگاه به آینده بود که شاخ آمریکا در منطقه را شکست و او را فراری داد؛ امیدآفرینی عامل تحول است و همه باید در مسیر ایجاد امید تلاش کنیم.

 در این نشست ضمن گرامیداشت شهید «محمدکاظم‌زاده» شهید شاخص کار و تولید استان اصفهان در سال ۱۴۰۲، از رادیو پیشرفت با عنوان فرکانس ۲ رونمایی شد. این رادیوی اختصاصی، هر هفته یک قسمت خواهد داشت و از صدای اصفهان پخش خواهد شد.

ارسال نظرات