مجمع عالی بسیج در ارومیه با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکار علمی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۰۲۵
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، امروز، 18 خرداد، در مجمع عالی بسیج ارومیه، گفت: این نشست با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکار عملی از طریق کارشناسان دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی بر لزوم اهتمام برای کمک به مسئولین از بعد فکری و تخصصی تاکید کرد، گفت: مجمع عالی بسیج با همفکری فرماندار ارومیه، مسائل و مشکلات شهرستان را دسته بندی کرده و به صورت تخصصی به آن می‌پردازد.

عیوضلو اضافه کرد: اعضای کارگروه‌ها جمعی از کارشناسان دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی هستند و به صورت علمی مسائل را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند و طی مصوباتی برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ارجاع داده خواهد شد.

فرمانده سپاه ارومیه اضافه کرد: انتظار می‌رود، مصوبات ارائه شده تا پایان سال توسط دستگاه اجرایی به صورت عملی اجرا شود.

در این جلسه فرماندار ارومیه اظهار کرد: طی نخستین جلسه برگزار شده مجمع عالی بسیج ارومیه، سه میز تخصصی، حوزه آب، گیاهان دارویی، اقتصاد دانش‌بنیان مطرح شد و طی این یک سال کار کارشناسی، علمی و تحقیقاتی با مشارکت اساتید دانشگاهی و دستگاه‌های متولی انجام شده است.

فرماندار ارومیه اضافه کرد: تمام مباحث در حوزه تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهاد داده شده است، در جهت تکمیل جلسه اول جلسه دوم مجمع برگزار شود و مصوبات جلسه برای اجرایی شدن به مدیران دستگاه‌های اجرایی ارجاع داده شود.

عماری خاطرنشان کرد: در بحث حکمرانی آب لازم است، هم‌افزایی و هماهنگی بیشتری بین دستگاه‌ها ایجاد شود.

وی تاکید کرد: بحث اصلاح الگوی کشت و فرهنگ مصرف بهینه آب، برخوردار با تخلفات در حوزه کشاورزی و مصرف آب مورد اهتمام جهاد کشاورزی قرار گیرد.

ارسال نظرات