فرمانده لشکر عملیاتی١٠حضرت سیدالشهدا(ع):

غرش فتاح، غرور آفرین و دشمن شکن است

فرمانده لشکرعملیاتی ١٠حضرت سیدالشهداء(ع) گفت: غرش فتاح، غرور آفرین و دشمن شکن و برای هر ایرانی با هر سلیقه و تفکری باعث افتخار است.
کد خبر: ۹۵۱۹۰۴۴
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار قاسم سامانلو فرمانده لشکر عملیاتی۱۰ حضرت سید الشهدا(ع) البرز غرش فتاح را غرور آفرین برشمرد و اظهار داشت: فرآیند طراحی و تولید ابر موشک هایپرسونیک فتاح در حالی با تلاش جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی به ثمر نشسته که در چهل و چهار سال گذشته مدعیان غربی حقوق بشر به رغم اینکه که شاهد موشک باران مردم بی‌گناه ایرانی اسلامی در مناطق گوناگون توسط صدام جنایتکار بودند، از فروش هر گونه سلاحی به ایران اسلامی خودداری و بالعکس صدام جنایتکار را تا بن دندان مسلح کردند.

غرش فتاح، غرور آفرین و دشمن شکن است

وی با تاکید بر اینکه جوانان غیور ایران اسلامی با تکیه بر عزم و اراده خود و بدون اتکا به کمک بیگانگان صنایع موشکی کشور را در دوران دفاع مقدس پایه گذاری کردند، افزود: علیرغم چهل و چهار سال تحریم‌های ظالمانه جوانان غیور ایران اسلامی با تکیه بر توان خود ثابت کردند، برای پیروزی باید به تلاش و همت خود تکیه کرد.

سردار سامانلو تولید موشک فتاح را مصداق آیه شریفه نصر من الله و فتحا قریب برشمرد، ابراز کرد: این دست آورد عظیم که تنها در اختیار چند کشور در دنیا است علیرغم تحریم‌های سخت و ظالمانه دشمنان تولید شده و از یک سو گواه ایمان و اراده جوانان ایران اسلامی و از طرفی نشان دهنده عنایات الهی به ملت بزرگ ایران است.

فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه فتاح به شدت قدرت بازدارندگی و توان نظامی و دفاعی کشور را افزایش داده و ایران را به قدرت برتر نظامی منطقه تبدیل کرده است، افزود: هدیه موشک فتاح، به دوستان صلح، دوستی و امنیت و برای دشمنان نابودی در چند ثانیه است.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره ملت صلح طلبی بوده و در دویست سال گذشته به هیچ کشوری تهاجم نظامی نکرده است، تصریح کرد: در عین اینکه ملت ایران، ملت صلح طلبی است و با اقتدار از آرمان‌ها و خطوط قرمز خود، چون حریم مقدس ولایت، تمامیت ارضی کشور و امنیت مردم ایران اسلامی دفاع و در برابر هر گونه حرکت ناشایستی با صلابت و اقتدار اقدام خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها