خبرهای داغ:
تبریز- دبیرکل هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه فعالیت جوانان هلال احمر در خدمات رسانی و کاهش آلام کمتر از جهاد نیست، گفت: جوانان هلال احمر در خدمات رسانی با خدا معامله می کنند.
کد خبر: ۹۵۱۹۵۳۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یعقوب سلیمانی در آیین تجلیل از خیران و امدادگران هلال احمر  زلزله خوی و ترکیه، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از جمعیت های نمونه کشور است، افزود: طی این دو سال اخیر شاهد متعالی بودن آن در راستای کاهش آلام و خدمت در سوانح بودیم بخصوص اینکه  سال گذشته  سال پر حادثه ای بود.
وی با اشاره به اینکه تجلیل از این افراد نیز آثار و برکات زیادی خواهد داشت، بیان کرد: بهشتیان طبق گفتار مهصومان دارای روی گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دست دهنده هستند و جوانان هلال احمر در خدمات خود این ویژگی ها را نشان دادند.
سلیمانی اضافه کرد: عده ای با مال خود مساعدت می کنند، عده ای با قلم و گفتارشان،عده ای هم با جان خود فرهنگ ایثار و فداکاری را ترویج می کنند و نمونه بارز آن دوران دفاع مقدس است که شهدایی چون شهیدان بهنام محمدی،  ناهید کرجو ، حسین فهمیده و ... با آگاهی و شناخت با خدا معامله کردند.
وی ادامه داد: علیرغم تلاش دشمن برای جلوگیری از گسترش این فرهنگ در زمان حال نیز علی لندی فداکاری از خود به نمایش گذاشت.
سلیمانی با اشاره به مانور اسکان اضطراری در هریس، اظهارداشت: هم افزایی، وحدت و یگانگی در آذربایجان شرقی از نکاتی است که ملموس است و این مانور از نمونه های آن بود و امید که در راستای تحقق اهداف انقلاب با وحدت گام برداریم چراکه هرجا این مهم بوده توانستیم پیروز شویم

ارسال نظرات
پر بیننده ها