معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار نهاوند عنوان کرد

کم کاری برخی ادارات نهاوند در جذب اعتبارات استانی

همدان-معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار نهاوند گفت: جذب اعتبارات شهرستان نهاوند، حدود ۸ درصد از استان پایین تر است و دلیل این موضوع نتیجه کم کاری برخی از مدیران شهرستان در خصوص جذب اعتبارات استانی بوده است.
کد خبر: ۹۵۱۹۶۹۷
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جعفر سلگی در کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند اظهار کرد: کل اعتبارات استانی شهرستان ۷۰ میلیارد و ۵۱ میلیون تومان است که میانگین تخصیصی حدود ۶۰ درصد است که این نسبت به استان ۵/ ۶۸ درصد است که حدود ۸ درصد نسبت به استان پائین تر هستیم.

وی افزود: جذب اعتبارات  شهرستان نهاوند، حدود ۸ درصد از استان پایین تر است اینکه دلیل این موضوع نتیجه کم کاری برخی از مدیران شهرستان در خصوص جذب اعتبارات استانی بوده است.

معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار نهاوند عنوان کرد: پزشکی قانونی، جهاد کشاورزی، تبلیغات اسلامی، امور عشایری، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و شبکه بهداشت و درمان و ... از اداراتی هستند که متأسفانه نتوانستند حداقل میانگین اعتبارات استانی را برای شهرستان نهاوند جذب کنند.

وی افزود:  جذب اعتبار دستگاه‌ها نسبت به میانگین شهرستانی ما ۸/ ۵۹ درصد است که از میانگین استانی نیز کمتر است .

سلگی تصریح کرد: برخی ادارات تخصیص اعتبار ۲۰ درصدی و برخی از ادارات دیگر تخصیص ۱۰۰ درصدی دارند در برخی از ادارات در به تعمیر و تجهیزات اعتبارات هزینه شده است اداراتی مثل ثبت اسناد، محیط زیست، صمت، اعتبارات آنها نسبت به ادارات دیگر کمتر است اما جای اعتبار را جذب کرده اند .

وی ادامه داد: اداراتی که نام برده شد از جمله شبکه بهداشت و درمان از اداراتی هستند که نتوانستند اعتبارات استانی را جذب کنند و تخصیص آن ها نه تنها کمتر از میانگین استانی(۶۸ درصد) بوده بلکه پائین تر میانگین شهرستانی (۵۹ درصد) بوده است.

معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار نهاوند افزود: متأسفانه نسبت به استان حدود ۱۰ درصد میانگین پایین تری داریم که نتیجه کم کاری برخی ادارات در جذب اعتبارات استانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار