فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر (ع) اشتهارد:

محرومیت زدایی از اولویت‌های مهم سپاه در سطح کشور است/توزیع بیش از هزار بسته کمک مومنانه در اشتهارد

فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر (ع) اشتهارد گفت: از ابتدای سال بیش از ۱۲۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش‌های کمک مومنانه بین خانواده‌های کم برخوردار در سطح شهرستان اشتهارد توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۶۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر (ع) اشتهارد، اظهار داشت: حمایت از خانواده‌های کم برخوردار در کنار ایجاد بستر اشتغال‌زایی، خود اشتغالی و توانمندسازی خانواده‌های کم برخوردار یکی از اولویت‌های مهم سپاه در حمایت از اقشار کم درآمد و کم برخوردار جامعه است.

محرومیت زدایی از اولویت‌های مهم سپاه در سطح کشور است/توزیع بیش از هزار بسته کمک مومنانه در اشتهارد

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری بیش از ۱۶۰ میلیون تومان کارت هدیه در اختیار خانواده‌های کم برخوردار از طریق طرح‌های حمایتی سپاه ناحیه حضرت علی اکبر (ع) اشتهارد قرار داده شده است، تصریح کرد: اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد پایدار برای خانواده‌های کم برخوردار یکی از اهداف مهم سپاه است اما این مسأله همزمان با حمایت از طبقه کم برخوردار جامعه در قالب طرح‌های حمایتی و اشتغال زایی صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد همچنین از احداث، تکمیل و بازسازی اساسی خانه افراد کم برخوردار در شهرستان خبر داد، خاطر نشان کرد: ارتقاء سطح زندگی خانواده کم برخوردار یکی از اولویت سپاه در سطح شهرستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار