جهاد تبیین از نیازهای اساسی امروز جامعه است

نشست جهاد تبیین با محوریت روشنگری و بصیرت افزایی سیاسی و امید آفرینی با حضور جناب سرهنگ فضلی از فرماندهان سپاه پاسداران ، مدیرکل ، معاونین ، و جمعی از کارکنان اداره کل پست استان در سالن کنفرانس شهید قیصری اداره کل برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۲۱۸۷۶
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  در این جلسه هدایت اله کرد مدیر کل پست استان ضمن ارائه گزارش عملکرد اظهار کرد: تبیین ریشه در تاریخ دارد و رسالت پیامبران نیز تبیین حقایق عالم و گوهر وجودی و ظرفیت‌های انسان بوده است.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه ریزی کردن برای این مهم است، گفت: جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و باید بیان حقیقت و روشنگری با برنامه ریزی باشد.

کرد گفت: اقدامات مسئولان و کارهایی که انجام می‌دهند باید از طریق فضای مجازی و حقیقی و نیز رسانه‌ها نه تنها به گوش ملت ایران، بلکه به گوش سایر ملت‌ها برسد.

ایشان بیان کرد: جهاد تبیین یکی از ضروریاتی است که باید ابتدا از خودمان سپس در خانواده، جامعه، و ادارات به بیان آن بپردازیم.

وی همچنین از تلاش و همت کارکنان شبکه ملی پست خصوصا همکاران پست استان سیستان و بلوچستان در دوران کرونا در امر خدمت رسانی به مردم نام برد و گفت. کارکنان شبکه دراین دوران با تمام توان و مشکلات کرونایی مشغول خدمت رسانی بوده اند .

در ادامه سرهنگ فضلی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های انجام شده شرکت ملی پست در دوران کرونا و خدمت رسانی به شهروندان با بیان مطالبی در زمینه نقش و جایگاه جهاد تبیین در جامعه پرداخته و اظهار داشت : تبیین در مقابل واژه تحریف و پوشاندن حقایق قرار دارد ، لذا جهاد تبیین در مقابل تحریف مسائل سیاسی ، امنیتی ایران از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان گردید .

اکنون که با جنگ ترکیبی ، جنگ های اقتصادی ، فرهنگی و شناختی روبرو هستیم ، جهاد تبیین بیش از پیش حائز اهمیت است . روشنگری و شناخت دشمنان در عرصه های مختلف به ویژه علمی ، اقتصادی و فرهنگی از اساسی‌ترین اهداف جهاد تبیین می باشد

وی در پایان گفت : مردم ما با بینش انقلابی
می توانند توطئه و نقشه های شوم دشمن را خنثی نمایند .
در انتهای جلسه ، سرهنگ‌ فضلی پاسخگوی سوالات همکاران بوده ، در خصوص موضوعات طرح شده بحث و تبادل نظر گردید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار