خبرهای داغ:
حجت الإسلام والمسلمین عالی گفت: خواهران ممکن است حفظ چادر و برادران کسب روزی حلال برایشان سخت باشد و این یکی از مصادیق بزنگاه ، داشتن صبر فردی و اجتماعی برای حفظ ایمان است.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۰۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

واسطه رزق و فیض اهل بیت(ع) هستند/ اگر پیوند اجتماعی سست شود کینه و سوءظن ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عالی در مراسم معنوی دعای پرفیض ندبه در آستان مقدس حضرت یحیی علیه السلام شهرستان گنبد گفت : مومنین باید دو مرحله صبر فردی و اجتماعی داشته باشند. اگر می خواهید مرزبان امام عصر عج باشید باید در دین داری این دومرحله را درانجام تکالیف داشته باشید.

وی افزود: خواهران ممکن است حفظ چادر و برادران کسب روزی حلال برایشان سخت باشد و این یکی از مصادیق بزنگاه ، داشتن صبر فردی و اجتماعی برای حفظ ایمان است.

عالی اظهار داشت: واسطه رزق و فیض اهل بیت هستند به آن شرط که پول پاک باشد. رزقی که از راه اهل بیت نرسد دیگر سعادت و حال خوب برای انسان فراهم نمی کند.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: دو نقشه ی خطرناک شیطان امروز برای بشر گسترش حرام خواری و حرامزادگی است. فساد اقتصادی و فساد جنسی واقعیتی است که اهل تحقیق، آمار مرکز مطالعات خانواده صادر شده از سازمان ملل نشان را بخوانند که حاکی از افزایش فرزندان نامشروع است.

وی خاطرنشان کرد:جامعه مومنین در مقابل نقشه دستگاه ابلیس که می خواهد پیوند و صمیمیت مومنین را از بین ببرد باید صبر اجتماعی داشته باشد. اگر پیوند اجتماعی سست شود کینه و سوءظن ایجاد شده که خصوصا در آخر الزمان اگر مومنین از هم جداشوند دینشان را ازدست خواهند داد.

حجت الإسلام والمسلمین عالی عنوان کرد: مومنین در صبر اجتماعی باید در مقابل نقشه شیطان  اعمالشان را بیشتر با جماعت انجام دهند.عنایاتی در جماعت نصیب مومنین خواهد شد و در توصیه های دینی است که جماعت عذاب را دور خواهد کرد. اهل بیت پیامبر شاگردان و شیعیانشان را به نحوی تربیت کردند که برای جمع دعا کنند و باهم سازگار باشند.جامعه اسلامی آن زمانی آمادگی ظهور راخواهد داشت که مومنین با هم صمیمی باشند و گره کار یکدیگر را باز کنند و نسبت به یکدیگر صبر اجتماعی داشته باشند.

وی گفت:مرحله دوم صبر اجتماعی بعد از صبر مومنین با یکدیگر صبر برابردشمنان است.مملکت ما ۴۰ سال است برای زمینه سازی ظهور پرچم جهانی بلند کرده است و شما می خواهید شیطان با تمام لشکرش مقابل ما نباشند.

این کارشناس مذهبی درپایان افزود: نباید با چند بی حجابی و چند فساد ناامید بشویم که همه چیز از دست رفت. علاوه بر تلاش مسئولین مردم هم باید صبر اجتماعی خود رابرای رسیدن به اهدف مقدس بالا ببرند.باحضور ولایت فقیه و نبود امام معصوم ملت ایران بالای ۴۰ سال استقامت داشت که هیچ ملتی در طول تاریخ این مقدار بر حفظ آرمانهایش استقامت نکرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها