خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان غربی گفت: خدمات سپاه در استان و منطقه به معنای واقعی کلمه ماندگار است.
کد خبر: ۹۵۲۲۸۶۵
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا، فرمانده سپاه شهدای استان و فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف خدمات مهمی داشته، که به معنای واقعی کلمه در منطقه و یادها ماندگار است.

وی یکی از جلوه های خدمات سپاه را زمان شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: در آن ایام نیز سپاه به واسطه راه اندازی بیمارستان و ارائه خدمات درمانی به کنترل این بیماری پرداخت و تعداد فوتی ها کاهش پیدا کرد.

استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: سپاه در همه بحران ها و بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله در کنار مردم است و برای کاهش آلام اقشار آسیب دیده با تمام توان تلاش می کند.

وی ضمن اشاره به امنیت پایداری که قرارگاه حمزه در منطقه حکم فرما کرده است، گفت: اگر با تروریست ها در سال های نخست پیروزی انقلاب داخل کشور می جنگیدیم،اکنون دشمنان چند صد کیلومتر دورتر از مرزها هم در امان نیستند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه سپاه توانسته است، خلاء مرزی را پوشش بدهد، گفت : امروز امنیت مثال زدنی در کشور و فراسوی مرزها حاکم است.

معتمدیان در ادامه استفاده از ظرفیت های قومی توسط سپاه برای برقراری امنیت را مورد اشاره قرار داد و گفت:

افزایش سرمایه گذاری را هم اکنون در کشور شاهد هستیم که آن هم مرهون امنیت است

ارسال نظرات
آخرین اخبار