نگذاریم خاطرات دفاع مقدس فراموش شود

سرهنگ عبدالکریم پولادی فر جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر در جمع راویان جوان دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس جز دوران طلایی انقلاب اسلامی است و نباید بگذاریم خاطرات این دوران فراموش شود.
کد خبر: ۹۵۲۲۸۸۵
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

نگذاریم خاطرات دفاع مقدس فراموش شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ عبدالکریم پولادی فر جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر صبح سه شنبه در کارگاه استعدادیابی و گزینش راویان جوان گفت: دوران دفاع مقدس یادآور ایثار و مقاومت ملتی سرافراز است که برای دفاع از خاک، ناموس و ارزش های دینی از همه هستی خود گذشتند و نباید بگذاریم این دوران طلایی فراموش شود.

 

وی افزود: امروز دشمن با کینه ورزی تصمیم گرفته است تا حماسه های دفاع مقدس را از یاد و ذهن مردم پاک کند و راویان دفاع مقدس با روایت گری خود تاکنون نگذاشتند این نقشه دشمن به حقیقت تبدیل شود.

 

سرهنگ پولادی فر با تاکید بر اهمیت حفظ و نگهداری خاطرات دفاع مقدس اظهار کرد: یک نکته اساسی که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تأکید کرده اند این است که نگذارید دفاع مقدس تحریف و فراموش شود پس نویسندگان ما به ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس اهتمام ویژه‌ای نسبت به قبل داشته باشند.

نگذاریم خاطرات دفاع مقدس فراموش شود

این کارگاه با حضور کامران چشم آلوس مسئول انجمن راویان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با هدف استعداد یابی و گزینش راویان جوان در سالن اجتماعات سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر برگزار شد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار