خبرهای داغ:

در طرح اوقات فراغت «نوجوانه»؛ بیش از ۱۰ هزار نوجوان خوزستانی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

معاون تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه خوزستان گفت: تا پایان تابستان جاری بیش از ۱۰ هزار نوجوان این استان در قالب طرح اوقات فراغت «نوجوانه» به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۱۰۳
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

امین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: مجموعه‌های سپاه خوزستان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی تابستانه کارهای خوبی انجام داده‌اند که این برنامه‌ها حول محور نماینده ولی فقیه در خوزستان انجام می‌شود.

 

وی افزود: پایگاه‌ها و مساجد خوزستان در راستای اجرای طرح اوقات فراغت «نوجوانه» فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای را انجام می‌دهند و امسال بسیج پای کار آمده که ظرفیت استخر و فوتبال برای ۵۰ هزار نوجوان خوزستانی را فراهم کرد. همچنین برای ۱۰ هزار نوجوان این استان ظرفیت اردویی مهیا شده است.

 

معاون تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه خوزستان بیان کرد: در کنار سپاه و بسیج نیز مجموعه‌های دیگری در این طرح مشارکت کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به حضور سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان اشاره کرد که در ظرفیت اردوهای مشهد کمک داشته‌اند و فعالیت در این حوزه توسعه و ارتقا پیدا کرده است.

 

ذوالفقاری ادامه داد: امور فرهنگی شهرداری اهواز با کمک در زمینه استخر و فوتبال برای نوجوانان در این زمینه مشارکت داشته است.

 

معاون تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه خوزستان عنوان کرد: در این برنامه‌ها دوره‌های تابستانه برگزار و مبانی معرفتی - دینی نوجوان‌ها در سطح مساجد ارتقا داده می‌شود.

 

وی گفت: در مباحث بصیرتی به پرسش‌های نوجوانان و جوانان دختر و پسر پاسخ داده می‌شود که این برنامه هم در حال انجام است.

 

ذوالقاری به اعزام نوجوانان به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ نفر از نوجوانان خوزستانی برای برگزاری اردوها به مشهد مقدس اعزام شده‌اند و تا پایان تابستان سال‌جاری بیش از ۱۰ هزار نفر اعزام خواهند شد.

 

وی افزود: بسیاری از طلاب حوزه‌های علمیه خوزستان در این طرح در مساجد و پایگاه‌های بسیج در حال برگزاری کلاس‌های معرفتی - دینی هستند که بدون هیچ چشم داشتی در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان وقت می‌گذارند.

 

معاون تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه خوزستان با بیان اینکه برنامه‌های دیگری در رده دانش آموزان در مدارس استان در حال اجرا است، تصریح کرد: ۱۵۰ هزار نفر از دانش آموزان خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند، همچنین در کنار این برنامه ۵۰ هزار نفر در دوره‌های مدارس و پنج هزار نفر از دانش آموزان منتخب دوره به اردوی مشهد مقدس در پایان تابستان مشرف خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار