فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: دشمن شناسی، بصیرت و معتقد به اسلام ناب از ویژگی های شهید بهشتی به عنوان یک مدیر تراز انقلاب بود، این شخصیت بزرگ خار چشم دشمنان اسلام بود.
کد خبر: ۹۵۲۳۱۳۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

سرهنگ پاسدار سیدمحمدمهدی میرهادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفت وگو با خبرگزاری بسیج گفت:ترویج و نشر آثار شهید مطهری در جامعه یک امر ضروری است که پیامد های مثبتی به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه شهید بهشتی راه استقامت را به ما یاد داد، افزود: دشمن شناسی، بصیرت و معتقد به اسلام ناب از ویژگی های شهید بهشتی به عنوان یک مدیر تراز انقلاب بود، این شخصیت بزرگ خار چشم دشمنان اسلام بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به اینکه دشمن در تمام دوران فعالیت این شخصیت بزرگ با ایجاد شایعه و زدن اتهام به دنبال ضربه زدن به این شهید بزرگوار بود، گفت: ضرورت حادثه هفتم تیر این است که باید دشمن را شناخت و هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم و مهم برای ترویج مکتب شهید بهشتی است. 

سرهنگ میرهادی خاطرنشان کرد: شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود و باید کوشید تا یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم و آثار و اندیشه های این شهید بزرگوار را در جامعه نشر دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار