خبرهای داغ:
یادواره ۱۷۵ شهید شهرستان بوانات همزمان با عید سعید قربان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۲۴
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ بابایی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوانات از برگزاری یادواره ۱۵۷ شهید شهرستان بوانات و دو شهید گمنام این شهرستان خبر داد و گفت: شهدا اسطوره‌های مقاومت و دفاع از وطن و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که این مرز و بوم به پرورش چنین انسان‌های شرافتمندی مباهات و افتخار می‌کند.

سرهنگ بابایی افزود: شناختن راه و سیره‌ی این قهرمانان، برای هر ایرانی به خصوص نسل جدید ضروری است، و در واقع، شهدا متعلق به یک قشر و گروه خاص نیستند، بلکه به همه اقشار و گروه‌ها تعلق دارند و همه ما مدیون آنها هستیم.

به گفته وی، برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان و محلات، کمترین کاری است که می تواند گوشه‌ای ازحماسه آفرینی آنها را به نسل جدید نشان دهد و از خانواده‌های آنان تقدیر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و بسیج شهرستان بوانات تاکید کرد: به همین منظور یادواره شهدای شهرستان بوانات در روز پنج شنبه هشتم تیر ماه راس ساعت ۱۵:۳۰ در محل حسینیه امام صادق علیه السلام شهر بوانات برگزار می‌شود.

سرهنگ بابایی تصریح کرد: میهمان ویژه و سخنران این مراسم آقای سید محمد حسینی معاون امور مجلس ریس جمهور است، که امیدواریم علاوه بر بهره‌مندی از حضور این چهره کشوری در مراسم یادواره شهدا، بتوانیم در حوزه رفع مطالبات و مشکلات شهرستانی نیز از ایشان بهره ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها