خبرهای داغ:

طرح تجهیز مساجد شهرستان بهبهان

آیین تجهیز مساجد شهرستان بهبهان با اهدا ۴۲ کولر و باحضور مسئولین و هیئت امنا مساجد در اداره تبلیغات اسلامی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۳۶۹۲
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:آیین تجهیز مساجد با حضور امام جمعه محترم رئیس اداره تبلیغات اسلامی ،فرماندار و نماینده مردم شریف بهبهان در مجلس شورای اسلامی برگزارشد

حجت الاسلام مهدوی کیارئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهبهان  بیان داشت: مسجد در برنامه فرهنگی کشور از جایگاه و تاثیر عمده ای برخوردار است چراکه مهمترین خاستکاه انقلاب اسلامی نیز مسجد بود و انقلاب با بسیج توده ها و حضور مردم در مسجد به بار نشست.

وی به اهمیت مساجد در دسترسی به آرامش روحی در انسان اشاره کرد و افزود: مسجد خانه خدا و جایگاه انبیا و رسولان وحی و مامن مؤمنان بوده که همواره با حضور در این مکان مقدس آرامش و اطمینان نصیب انسان‌ها شده و به قدرت مطلقه الهی اتکا کرد و با امید و توکل به او پله‌های رشد و کمال را طی می‌کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهبهان گفت: آیین تجهیز مساجد همزبان با دهه ولایت و امامت در شهرستان بهبهان با اهدای 42 کولر از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت به مساجد شهرستان انجام می شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار