خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین عنوان کرد: ترویج پیام غدیر رسالتی همگانی است همچنان که پیامبر(ص) در روز غدیر در اتمام رسالت خود فرمودند که حاضران به غایبین تا قیامت برسانند.
کد خبر: ۹۵۲۴۹۵۶
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

قزوین_ سرهنگ پاسدار زین العابدین اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج در تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت اظهار داشت: همان طور که در ماه محرم مردم هیئت‌های مذهبی و توسل راه می‌اندازند، مناسب است شور و حال غدیری نیز در جامعه ایجاد شود.  

وی گفت: در دهه امامت و ولایت در سطح شهرستان، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مراسم و برنامه‌های متنوعی برای رساندن پیام غدیر به مردم تبیین کرده و این برنامه ها در حال اجراست.

اصلی بیگی خاطرنشان کرد: تمام محله های شهرستان قزوین با محوریت مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج و خیرین و گرو ه های مردمی برنامه های متنوع و مفرحی برای مردم تدارک دیده اند.

 وی یادآور شد: مردم هم می‌توانند در حد وسع و توانایی خود جشن‌هایی در این روز برگزار کنند. شاد کردن اعضای خانواده و به‌ خصوص کوچک‌ترهای خانواده می‌تواند در تربیت فرزندان و نسل ما تأثیر مهمی داشته باشد تا نسل آینده پیام غدیر را به درستی دریافت کرده و توان درک و ابلاغ آن به نسل‌های بعدی را داشته باشند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در پایان عنوان کرد: همچنان که رسانه‌ها هم باید در وسع خود در رساندن مفاهیم والای این واقعه مهم و اثرگذار در زندگی بشری، کوتاهی نکنند، مسئولان جامعه هم باید با عملکرد دینی خود الگوی تأسی به سیره حضرت امیرالمؤمنین(ع) در حق‌گویی و برپایی عدالت باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها