خبرهای داغ:
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: مردم این استان در عید قربان سال جاری بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال را در قالب طرح «نذر قربانی» برای کمک به نیازمندان اختصاص دادند.
کد خبر: ۹۵۲۵۷۹۸
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، جمشید هاشمی‌فرد ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قربانی کردن در روز عید سعید قربان عید بندگی خدا یکی از سنت‌های پسندیده‌ای است که مردم خوزستان هر ساله در روز عید قربان با قربانی کردن گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان در این امر خیر مشارکت گسترده دارند.

 

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردم خوزستان در طرح «نذر قربانی» از چند روز قبل از عید قربان در استان شروع شده تا عید غدیر ادامه داشت، خبر داد: تاکنون بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال کمک مردمی این استان در این طرح برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری شده است.

 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان به تشریح این نذورات پرداخت و افزود: مردم خوزستان در روز عید قربان امسال تعداد ۲ هزار رأس گوسفند، ۱۷ هزار کیلوگرم گوشت و مابقی پول نقد را در روز عید قربان برای کمک به نیازمندان اختصاص دادند.

 

هاشمی‌فرد سال گذشته ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، ۱۷ میلیارد تومان بود، گفت: این مبلغ به صورت نقدی و تحویل دام زنده یا گوشت قربانی بود که میان نیازمندان توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه همه نذورات نقدی و غیر نقدی در سراسر خوزستان طبق نیت خیران و نیازسنجی مددکاران توزیع می‌شود، یادآور شد: در عید قربان امسال بیش از ۴۰ پایگاه مرکزی در خوزستان نذورات مردم را دریافت کردند که با همکاری مراکز نیکوکاری، گوشت‌های قربانی و نذورات هم استانی‌ها بین نیازمندان در مناطق محروم توزیع شده است.

 

هاشمی‌فرد از همراهی و همیاری مردم در کمک به نیازمندان تقدیر و از خیران و مردم نیکوکار خوزستان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه دعوت کرد و گفت: کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح پیش‌بینی شده است.

 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان یادآور شد: مردم نیکوکار و خیر می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵، کد QR و سایت www.emdad.ir نسبت به پرداخت نذورات خود اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها