خبرهای داغ:
مدیر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز توضیحاتی درخصوص مشکل اسکان و اقامتگاه همراهان بیماران در اهواز ارائه کرد.
کد خبر: ۹۵۲۶۲۴۰
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، بیمارستان‌های اهواز از جمله بیمارستان‌های مجهز جنوب غرب کشور هستند که بیماران برای انجام امور درمانی و پزشکی از شهرستان‌ها و حتی استان‌های همجوار به مرکز استان و اهواز مراجعه می‌کنند.اهواز، کلانشهری بدون اقامتگاه همراه بیمار+فیلم

 

باوجود اینکه جمعیت بیماران اعزامی به مرکز استان زیاد است، اما اقامتگاه و محلی برای همراهان بیمار وجود ندارد و همراهان ناچار به سپری کردن روز‌ها و شب‌ها و حتی هفته‌ها در فصول مختلف سال در محل‌های اطراف بیمارستان‌ها هستند، این درحالی است که دمای هوا در اهواز در تابستان به بیش از ۵۰ درجه هم می‌رسد و این شرایط هوا و نبود امکانات برای اسکان همراهان بیماران سبب شده آن‌ها علاوه بر سختی مراحل درمان و بیمارپرستی، مشقت زیادی را تحمل کنند.

 

آقای نشاطی در گفتگو با خبر خوزستان گفت: وظیفه و رسالت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارائه خدمات درمانی مناسب و باکیفیت به بیماران و مردم استان خوزستان است.

 

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی به دلیل برخورداری از موقعیت ویژه و ارائه خدمات وسیع در حوزه بهداشت و درمان، همیشه با افزایش تعداد مراجعه کنندگان برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی مواجه است.

 

آقای نشاطی می‌گوید: برای اسکان همراهان بیماران که از شهرستان‌ها به مرکز استان مراجعه می‌کنند، معمولا مجموعه‌های مدیریت شهری و خیران باید همکاری کنند و فضایی برای اسکان همراهان بیمار در اختیار علوم پزشکی قرار می‌دهند.

 

مدیر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز ادامه داد: در اداره مشارکت‌های مردمی دانشگاه جندی شاپور اهواز نیز آمادگی لازم برای همکاری جهت برطرف کردن مشکل اسکان همراهان بیماران با مجموعه‌های یاد شده دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار