دومین دوره توانمند سازی مسؤلین ومدیران کانون‌های بسیج هنرمندان استان خوزستان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۵۰۹
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور، زمینه‌سازی برای نقش‌آفرینی فعال و موثر انجمن‌های تابع در سطوح ملی، استانی و شهرستانی، استعدادیابی، تربیت، پایش و سطح‌بندی هنرمندان عضو و سازمان‌دهی در قالب یک شبکه فراگیر و توانمندسازی حرفه‌ای آنها در سراسر کشور را از راهبردهای اصلی سازمان در سال جدید برشمرد.
 جواد جمیری (رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور)، سه شنبه در دوره توانمندسازی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان که در سالن آمفی تئاتر دانشکده هنر شوشتر برگزار شدحضور بعمل رساندند.
جمیری در این مراسم بیان کردندکه، بازطراحی تخصصی، تقویت و تثبیت جایگاه هویتی انجمن‌های هنری، شتاب‌دهی، توانمندسازی و شبکه‌سازی انجمن‌ها، ایجاد کرسی اندیشه‌ای در راستای گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری در قالب انجمن تخصصی پژوهشی هنر انقلاب و یکپارچه‌سازی جذب آموزشی و تولید آثار هنری با محوریت انجمن‌های هنری و ادبی از اقدام‌های اساسی سازمان بسیج هنرمندان است.
وی از چهره‌سازی عناصر جوان انقلابی و متعهد هنرمند و تقویت و بهسازی ارتباطات برون‌سازمانی و درون‌سازمانی انجمن‌ها به عنوان دیگر اقدام‌های سازمان در سال جاری یاد کرد.
 جمیری همچنین گفتند: در سال جدید با توجه به مسیر تعیین شده، رویدادهای جدیدی برگزار می‌شود که سازمان برای برگزاری این رویدادها به پشتیبانی همه انجمن‌های هنری و ادبی نیازمند است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار