خبرهای داغ:
ربیعی:

مهم‌ترین تهدید فضای مجازی اعتیاد به آن است

همدان-مسؤل فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) همدان بابیان اینکه مهمترین تهدید فضای مجازی اعتیاد به آن است، گفت: اعتیاد به فضای مجازی رایج‌ترین تهدید است.
کد خبر: ۹۵۲۷۸۳۰
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حسین ربیعی در کارگاه آموزشی سواد رسانه که در حاشیه همایش ششم قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار در قالب اردوی نیم روزه کوهپیمایی و طبیعت گردی در امام زاده محسن همدان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های دهه هشتادی‌ها این است که نوجوانان بسیار احساسی و اهل منطق هستند و به سرعت حق را از باطل تشخیص می‌دهند و واکنش نشان می‌دهند .

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این بودند که با استفاده از بستر فضای مجازی به اهداف خود برسند، افزود: فضای مجازی از فضای واقعی، واقعی‌تر است و میانگین حضور نوجوانان در فضای مجازی ۵ الی ۶ ساعت در روز است.

مسؤل فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه یک بخشی از فضای مجازی فرصت و بخشی دیگر تهدید است، عنوان کرد: امروزه فضای مجازی زندگی ما را شفاف کرده و امکان تنوع در محصولات مختلف را فراهم آورده است و نیز ابراز خلاقیت را ایجاد کرده و سرعت کار را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه مهمترین تهدید فضای مجازی اعتیاد به آن است، گفت: اعتیاد به فضای مجازی رایج‌ترین تهدید است، بین فرصت و تهدید فضای مجازی یک جذابیت فوق العاده وجود دارد که ما را به سمت تهدید سوق می‌دهد و سرانجام فرد به فضای مجازی اعتیاد پیدا می‌کند.

ربیعی تصریح کرد: باید برای انجام کارها و فضای مجازی مدیریت زمان داشته باشیم، با توجه به تهدید جدی که بحث اعتیاد به فضای مجازی است باید مدیریت زمان داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار