خبرهای داغ:

افتتاح ۴ پایگاه استعدادیابی ورزش‌های رزمی بسیج در فارس

۴ پایگاه استعدادیابی ورزش‌های رزمی بسیج در فارس به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۳۰۱۳۴
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

سرهنگ پاسدار محمدهادی درودمند مسئول تربیت بدنی سپاه فجر فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز از افتتاح ۴ پایگاه استعدادیابی ورزش‌های رزمی بسیج خبر داد و اظهار داشت: این پایگاه ها در حوزه های جوادیه، امام صادق(ع)، صغاد و بهمن شهرستان آباده به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه رشته های ورزشی که در این پایگاه استعدادیابی می شوند، دفاع شخصی، کونگ فو، بوکس، کاراته، ژیمناستیک و آمادگی جسمانی است، تصریح کرد: یکی از سالن های فوق را مرکز تندرستی و حرکات اصلاحی پیش بینی کرده ایم.

درودمند با تاکید بر اینکه این مراکز با حمایت های سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر و با هدف شناسایی ،جذب و پرورش ورزشکاران در رشته های مختلف راه اندازی شده است، ادامه داد: در این پایگاه ها از مربیان و قهرمانان شهرستان و استان استفاده می شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه با افتتاح این پایگاه ها، جمع پایگاه های استعدادیابی بسیج استان فارس به عدد ۱۷۴ رسیده است، افزود: هدف اصلی از ایجاد این مراکز، شناسایی، جذب و پرورش افراد توسط مربیان و قهرمانان هر رشته به منظور تربیت قهرمانان در رشته های مختلف در جهت ارتقاء ورزش استان است.

وی با بیان اینکه هر پایگاه بسته به ظرفیت شهرستان (استقبال افراد و بسیجیان، وجود مربی و ...) در یک یا چند رشته فعالیت دارند، گفت: امسال از همین پایگاه های استعدادیابی در رشته های تیراندازی بسیج کشور مقام قهرمانی و در رشته کاراته مقام نائب قهرمانی توسط بسیج استان کسب شد.

درودمند با اشاره به اینکه قبلا سوله های ورزشی ساخته شده بود که به دلیل تجهیز نشدن، استفاده حداقلی می شد تاکید کرد: این پایگاه ها توسط تربیت بدنی سپاه فجر و با همکاری ناحیه مربوطه (این دوره در ناحیه آباده) با هزینه هر سالن بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان تجهیز و راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار