خلبان آموزشی فرودگاه پیام در پی سانحه سقوط در حین آموزش به همراه سرنشین خود که دانشجوی خلبانی بود، جان باخت.
کد خبر: ۹۵۳۱۲۸۱
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، در پی سانحه سقوط هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام ماهدشت، همسایه مرحوم نوید عربی مقدم خلبان آموزشی این هواپیما، گفت: روز قبل از حادثه حدودا ساعت ۱۵ بعدازظهر مرحوم داخل پارکینگ بود و دقیقا جای پارک ماشینش در کنار جای پارک ماشین بنده بود، چند دقیقه ای باهم صحبت کردیم و گفت: آقای نوروزی اگر در رابطه با ساختمان مشکلی بود بنده در خدمتم، حتما به شما کمک می‌کنم، هرکاری هست باهم انجام می‌دهيم و بعد از چند دقیقه ای از هم خداحافظي کردیم.

نوید عربی مقدم به کودکان علاقه خاصی داشت

وی با بیان اینکه مرحوم نوید عربی ساکن شهرک پیام ماهدشت بوده است، گفت: من و همسرم روز حادثه تقریبا ساعت ۱۰ صبح می‌خواستیم به خرید برویم که جلوی درب ورودی دوست مرحوم ایستاده بود و از من پرسید مدیر ساختمان این بلوک چه کسی است؟ و در جواب گفتم که بفرمایید خودم هستم که بی مقدمه گفت آقای عربی مقدم فوت کرده است که به یک‌باره من و همسرم از شدت ناراحتی به سر خود زدیم.

نوروزی همسایه مرحوم نوید عربی مقدم درباره مدت آشنایی و خصوصیات عربی مقدم، گفت: من حدودا یک‌سال است که مرحوم را می‌شناسم، از ویژگی های خوب اخلاقی اش میتوان گفت؛ به همه احترام می‌گذاشت از بزرگ تا کوچک، مهربانی خاصی با کودکان داشت که همین امر باعث شد، تمامی همسایه هایش دوستدار او باشند و همه از خوبیِ خود نوید بود که بعد از فوتش همه همسایه ها برایش سنگ تمام گذاشتند.

گفتنی است، روابط عمومی فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی پیام اعلام کرد: براثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام کرج ۲ سرنشین آن جان باختند و این حادثه حدود ساعت پنج صبح رخ داده که علت آن دردست بررسی است.

خبرنگار بسیج: پریناز کیانی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها