خبرهای داغ:
در مراسمی با حضور امام جمعه موقت شهرستان ، مجموعه فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه بهبهان حجت الاسلام ساسان زاده بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۸۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهبهان همزمان با ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد با حضور فرماندهی و پرسنل ناحیه، مدیران نظارت و بسیجیان سپاه ناحیه بهبهان در سالن اجتماعات فرهنگی سپاه این شهرستان برگزار شد .

 

جناب سرهنگ قاسمی خشاب فرمانده ناحیه بسیج بهبهان؛ در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم ، از خدمات و تلاش های حجت الاسلام احمد سعیدی مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهبهان تقدیر نموده وبه اهمیت جایگاه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج اشاره کرد و یادآور شد: نماینده ولی فقیه به عنوان یک تعدیل کننده و حافظ روحیات انقلابی در مجموعه سپاه و بسیج است. و یکی از وظایف مهم آن بصیرت افزائی و ایجاد ارتباط سالم و موثر میباشد .

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا طواف امام جمعه موقت شهرستان بهبهان گفت: عصاره بسیج و سپاه روحیه انقلابی است، و حفظ این روحیه و هدایت آن در مسیر مستقیم و حراست از آن به عهده نماینده ولی فقیه در سپاه است. 

 

وی تصریح کرد: مدیران و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه وظائف بسیار مهمی دارند و ایجاد ارتباط های موثر و هدفمند و اجرای برنامه فرهنگی ، معنوی، مذهبی وسیاسی بسیار تاثیر گذار خواهد بود .

 

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بازیار نماینده حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه استان خوزستان در ادامه مراسم ضمن تقدیر از خدمات و زحمات حجت الاسلام سعیدی ، گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب هدف از انقلاب مشخص است و آن ایجاد یک تمدن اسلامی است که ما را به ظهور حضرت ولی عصر(عج) نزدیک کند.

 

در ادامه وی افزود: برای نزدیک شدن به ظهور باید آمادگی کامل و راسخ داشته باشیم،و توانایی خودو دیگران را برای زمینه سازی ظهور فراهم کرده باشیم.

 

در پایان مراسم حکم ابلاغی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خوزستان قرائت و حجت الاسلام ساسان زاده بعنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان معرفی شد.​​​​​​​

ارسال نظرات
پر بیننده ها