خبرهای داغ:
عضو هیأت رزمندگان اسلام چهارمحال وبختیاری؛

اعزام 11دستگاه کامیون و تریلی نذورات مردمی برای زائران اربعین

مرتضی سجادی، از اعزام 11 دستگاه تریلی و کامیون شامل نذورات مردم ولایتمدار و خیرین چهارمحال وبختیاری برای زائران اربعین به کربلا معلی خبرداد.
کد خبر: ۹۵۳۵۲۰۴
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی سجادی،  با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها  و قدر دانی از مردم و عزیز گفت: همزمان با راهپیمایی میلیونی عاشقان حضرت سیدالشهدا علیه السلام و پیاده روی از نجف اشرف به کربلا معلی و برپایی مواکب برای پذیرایی از زایرین اربعین حسینی از جهان اسلام، در ادامه استقرار مواکب در مسیر زایرین از نجف تا کربلا امسال هم به همت مردم خیر و نیک اندیش عاشورایی افتخار خدمت رسانی به زایرین در مواکب محبین الائمه علیهم السلام مسجد جامع شهرکرد و احباب الرضا علیه السلام در عمود 1401 کربلا را داریم.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، ادامه داد: مواکب محبین الائمه علیهم السلام و احباب الرضا علیه السلام شهرکرد در کربلا معلی با انجام امور فرهنگی در حسینیه امام علی علیه اسلام با حضور علما، مداحان و قاریان قرآن مجید و برگزاری نمازهای جماعت در سه وقت، سخنرانی، قرائت ادعیه و مداحی، پاسخگویی به سوالات و نیز تغذیه با پخت و تقدیم غذای گرم و چای، دم نوش و شربت و اسکان با مشارکت عزیزان عراقی تا دو روز پس از اربعین حسینی در خدمت زایرین می باشند.

وی به استقرار نانوایی در کربلا اشاره کرد ادامه داد: دراین رابطه با استقرار دو دستگاه نانوایی ماشینی نان گرم برای ناهار ، شام و نیز کاکولی برای صبحانه ، طبخ و توزیع می شود.

جانشین پایگاه شهداء مسجد جامع شهرکرد از اعزام چهل نفر از خادمین برای خدمت رسانی به زایرین خبر داد و  افزود: اعزام اولین گروه برای برپایی مواکب سه شنبه 31مرداد ماه عازم کربلا شدند و تا ۲ روز پس از اربعین حسینی 17 شهریور ماه در کربلای معلی پذیرای زایرین خواهندبود.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با قدردانی از مردم و خیرین عزیزگفت: 11 کامیون حامل کمک‌های اهدایی مردم و خیران استان به زائران اربعین حسینی شامل : 100هزار آب معدنی، یک تریلی یخ بهداشتی ، 6 تن آرد 20 تن مواد غذایی "برنج روغن ، گوشت ، شکر و حبوبات" ... برای خدمت رسانی به زایرین عزیز راهی کربلا شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار