خبرهای داغ:

حضور میدانی مسئولین در جامعه برای رفع مشکلات ضروری می باشد

امام جمعه دزفول با انتقاد از وضعیت کنونی این شهرستان گفت: مسوولان باید با حضور میدانی در جامعه با مردم سخن بگویند و برای رفع مشکلات تلاش کنند.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۲۲
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول حجت الاسلام مسعود بهرام پور روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول و هفته بسیج کارمندی در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با قدردانی از افرادی که در مسیر خدمت به مملکت تلاش می‌کنند، افزود: مسوولان باید با خارج شدن از دفاتر کار خود و حضور در جامعه تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

وی با گرامیداشت هفته دولت ادامه داد: هفته دولت، هفته تجدید میثاق دولتمردان با آرمان‌های انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم است.

امام جمعه دزفول، مسوولیت را فرصتی برای دولتمردان برای خدمت به مردم دانست و اظهارکرد: هر عمل انسان بر عالم هستی تاثیر خوب یا منفی دارد؛ فرصت‌هایی که در اختیار انسان گذاشته می‌شود اگر برای پیشرفت و آبادانی زمین استفاده شود، فرصت و در غیراینصورت تهدید است.

وی افزود: شرایط خدمت با توطئه‌های فراوان همراه بوده ولی اگر دولتمردان با شهدا که برای حفظ کشورمان جان دادند هم پیمان باشند و در مسیر آنها حرکت کنند موفق خواهند شد.

ساخت الگوی تمدن اسلامی در گروه عملکرد درست مسوولان است

حجت الاسلام بهرام پور بیان کرد: خواسته مقام معظم رهبری از فرهیختگان و دیگر اقشار جامعه این است که در بروز و ظهور تمدن بزرگ اسلام تلاش کنند.

وی بر ضرورت ساختن الگوی تمدن اسلامی برای دنیا تاکید کرد و افزود: تحقق این امر در گرو عملکرد درست مسوولان است.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه امروز علم در اسارت ثروت است، گفت: زمانی علم سرمایه است که در اسارت قدرت و ثروت نباشد.

وی افزود: اگر بخواهیم برنامه درستی برای کشور داشته باشیم تا طبق آن حرکت و پیشرفت کنیم نخستین شرط این است که اطلاعات درست باشند تا نتیجه درستی حاصل شود در غیر اینصورت باشکست مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام بهرام پور ضمن قدردانی از مسوولان کشور گفت: ۴۰ سال فرصت از دست رفته ولی هیچ تحولی براساس گام دوم انقلاب شکل نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه برخی اهداف بر روی ریلی قرار داده‌ شده‌اند که انتهای درستی ندارد، افزود: نسبت به اطاعت از فرامین رهبر انقلاب تکلیف شرعی داریم چرا که امام گفتند اطاعت ازقانون جمهوری اسلامی، تکلیف است.

در پایان برنامه از ۸ نفر از فرماندهان بسیج ادارات شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار