سردار فدوی در اولین یادواره ۱۲۹ شهید و دوشهید گمنام بخش زاویه؛
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تاب تحمل در برابر اقتدار انقلاب و نظام اسلامی را ندارد.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۵۰
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین یادواره ۱۲۹ شهید و دوشهید گمنام بخش زاویه با اشاره به تعداد شهدای شهر زوایه گفت: تقدیم ۱۲۹ شهید در دوران دفاع مقدس، بیانگر روح مجاهدت و فرهنگ ایثار مردم این خطه است.

وی به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و افزود: شهدا دلدادگان جبهه حق در دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی هستند. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن تصریح کرد: دشمن در این جنگ با استفاده از ابزار رسانه و قرار دادن بانوان در خط مقدم جنگ سعی داشت تا به اهداف خود دست پیدا کند و به خیال خود نظام اسلامی را ساقط سازد.

سردار فدوی ادامه داد: اما جوانان امروز نشان دادند که جوانان دهه ۶۰ و ۹۰ نه تنها چیزی کم ندارند و توانستند در جنگ با جبهه کفر پیروزی به مراتب بزرگ‌تر از دوران دفاع مقدس را برای جبهه اسلام خلق کنند.

وی با تاکید بر اینکه جنگ شناختی دشمن از نظر تاکتیکی به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر از سایر جنگ‌های طراحی شده از سوی دشمن است، افزود: تصور دشمن در این جنگ این بود که انقلاب اسلامی در مقابله با این جنگ ناتوان خواهد بود اما بانوان عفیف و پاکدامن ایران اسلامی اجازه ندادند دشمن توطئه خود را عملی کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ابزار دشمن در این جنگ رسانه و فضای مجازی بود، تصریح کرد: در جنگ‌هایی نظیر جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای باید از همه توان برای مقابله با دشمن استفاده کنیم. 

وی با اشاره به تلاش دشمن در ترویج بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه افزود: دستور حجاب دستور خدای تعالی و آموزه‌های دینی است و آن‌هایی که به دنبال ترویج بدحجابی هستند از دستور خداوند متعال سر باز می‌زنند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه دشمنان قادر به ضربه زدن به نظام اسلامی با جنگ اقتصادی و فرهنگی نیستند، گفت: قدرت بازدارندگی نظام اسلامی که به برکت خون مطهر شهدا به دست آمده است به همراه ظرفیت‌های فراوانی که در انقلاب وجود دارد موجب شده تا بتوانیم در مقابل تهاجم دشمن ایستاده و اجازه ندهیم هیچ توطئه‌ای عملیاتی شود.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار و عظمت نظام اسلامی برای همه جهانیان و به خصوص دشمنان انقلاب مشهود است؛ افزود: دشمن تاب تحمل در برابر اقتدار انقلاب و نظام اسلامی را ندارد.

مداحی ابوذر روحی و پخش کلیپ و سرود از دیگر برنامه‌های این یادواره بود که با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات