خبرهای داغ:
غلامی خبر داد

بهره‌برداری از ۲۸ پروژه مخابراتی طی هفته دولت در ملایر

همدان-رئیس اداره مخابرات شهرستان ملایر از افتتاح ۲۸ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال همزمان با هفته دولت در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۷۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، وحید غلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۲۸ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در سطح شهرستان ملایر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: امسال ۷ طرح در حوزه تلفن همراه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان که شامل نصب و راه اندازی ۵ سایت تلفن همراه اول  و ارتقاء تلفن همراه سایت روستای گرجایی (2Gبه 4G) و Tde.let سایت باشگاه کارگران انجام گردید که این سرمایه‌گذاري در تاریخ ملایر بی‌سابقه بوده است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان ملایر افزود: در حوزه تلفن ثابت ۲۱ پروژه با اعتباری بالغ ۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان هزینه شده است که شامل توسعه شبکه دیتا و بهینه سازی شبکه کابل مسی و تقویت و تعویض باطری مراکز مخابراتی و نصب کافوی نوری در سطح شهرستان بوده است.

 وی عنوان کرد: از نظرحجم و تعداد پروژه در مقایسه با هفته دولت سال قبل، شاهد رشد ۲۵۰ درصدی سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت در اداره مخابرات شهرستان ملایر بودیم که این نوید توسعه امکانات و افزایش زیرساخت‌های ارتباطی در سطح شهرستان است که با همت همکاران پرتلاش و خدوم شرکت مخابرات منطقه همدان این وعده میسر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار