آسفالت ۸ راه روستایی در بخش اسحاق‌آباد زبرخان

 بخشدار اسحاق‌آباد گفت: ۸ راه روستایی در بخش اسحاق‌آباد با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان زیرسازی و آسفالت شدند.
کد خبر: ۹۵۳۷۲۳۸
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از زبرخان؛ محسن همتی‌نیا اظهار کرد: بخش اسحاق‌آباد دارای یک شهر، ۱۴ روستای دارای دهیاری و ۳ روستای فاقد دهیاری و با جمعیتی بالِغ بر ۱۴ هزار نفر است.

وی افزود: ۳۴ هزار و ۸۶۵ مترمربع راه روستایی در ۸ روستای بخش اسحاق‌آباد با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان زیرسازی و آسفالت شدند.

همتی نیا بیان کرد: از مبلغ ۱۱ میلیارد تومان اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان از اعتبارات دهیاری‌ها و مابقی به‌صورت رایانه در قالب قیر رایگان تأمین شد.

وی تصریح کرد: در هفته دولت روستای کلاته قنبر که از بدو تأسیس فاقد آسفالت بود در قالب نهضت آسفالت دارای ۳۵۰۰ متر راه روستایی آسفالت شد، همچنین روستای نوبهار که تنها روستای بالای ۲۰ خانوار بخش اسحاق‌ و فاقد راه آسفالت است هم‌زمان با هفته دولت عملیات اجرایی ۳ کیلومتر آن آغاز شده است و مابقی تا پایان سال انجام خواهد شد.

بخشدار اسحاق‌آباد عنوان کرد: در روستای حسن‌آباد ۸۰۰ متر شبکه آبرسانی فرسوده در حال تعویض است و از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰۰ متر تعویض شده است. همچنین شبکه‌های برق قدیمی به شبکه‌های خود نگه‌دار تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش اسحاق‌آباد و روستاهای بخش، تحت‌تأثیر بادهای حامل گردوغبار هستند؛ ازاین‌رو بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در احیای تاغ‌زارها هزینه شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار