کارگاه بازی های فکری در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه از برپایی کارگاه بازی های فکری در جهت تقویت حافظه و افزایش سرعت انتقال کودکان و نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۸۶
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فصل تابستان، کلاس های متنوع آموزشی و تفریحی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه برگزار شد.

سیدابوالقاسم سیادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برپایی این کلاس های در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه یک روز شاد همراه با بازی های متنوع و فکری در جهت تقویت حافظه، افزایش سرعت انتقال، افزایش سرعت تفکر و افزایش مهارت‌های شناختی کودکان و نوجوانان برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او افزود: افزایش سطح تمرکز، مهارت استقلال و برنامه‌ریزی، پرورش روحیه همکاری، یادگیری کار جمعی و تحمل فشار گروه و افزایش نشاط و شادی از دیگر اهداف آموزشی برپایی این کارگاه بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: همچنین کلاس آموزشی نحوه اجرای نمایش ویژه علاقه مندان به این رشته در پایگاه تشکیل شد.

سیادت بیان داشت: با استعانت از درگاه خداوند متعال بازیکنان مستعد تیم مقاومت پایگاه در مسابقات شهرستانی سمنان و لیگ استان، مقام های اول، دوم و سوم در رشته های فوتبال و فوتسال را احراز و جام ها و مدال هایی را کسب کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار