جلسه توجیهی طرح مسیر سعادت ۵ در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برپایی جلسه توجیهی طرح مسیر سعادت ۵ با حضور بسیجیان در کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۲۰۵
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه توجیهی طرح مسیر سعادت ۵ به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در سرخه برگزار شد.

مهدی فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برپایی این جلسه اظهار کرد: نخستین جلسه توجیه تعدادی از اعضای طرح مسیر سعادت ۵ در کانون انتظار با حضور اسلامی مسوول کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) سرخه برگزار شد.

او افزود: در این نشست در رابطه با نحوه اجرای طرح و حضور بسیجیان و علاقه مندان توضیح و در خصوص نحوه امتیازدهی، کلاس ها و برنامه هایی که قرار است در پنجمین دوره این طرح اجرا شود به نکاتی اشاره شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: همچنین در جهت ایجاد اوقات شاد و مفرح برای بسیجیان در رده های مختلف سنی، برنامه های متنوع ورزشی همچون بازی دومینو، تنیس روی میز و فوتبال دستی در کانون انتظار و پایگاه برگزار و با استقبال خوبی همراه است.

فیض خاطرنشان کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید جلسه گروه کتابخانه در جهت هماهنگی و سازماندهی برنامه در مهر ماه تشکیل و برنامه ریزی های لازم انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار